- Konu Yazar
- #1
Merahaba arkadaşlar
Her zaman yaptığımız gibi bir motoru açmadan tahminlerde bulunmaya çalışıyoruz. Bazen bu tahminlerimiz isabetli bazende yersiz oluyor.
Benim motorumdada hızlanmalarda ve zorlanmalarda titreşimli bir ses geliyor. Gaza yüklendiğimde titreşimli hırıltılı bir ses var. MOtorun rektefiyesini yeni yaptım bu sırada biyel biraz sağa sola hareketi fazla gibiydi.
Bir ustaya sordum. Usta krankın komple değişmesi lazım dedi.
Performansı çok iyi fakat ses geliyor. BU normalmi yoksa değil mi anlamadım.
Her zaman yaptığımız gibi bir motoru açmadan tahminlerde bulunmaya çalışıyoruz. Bazen bu tahminlerimiz isabetli bazende yersiz oluyor.
Benim motorumdada hızlanmalarda ve zorlanmalarda titreşimli bir ses geliyor. Gaza yüklendiğimde titreşimli hırıltılı bir ses var. MOtorun rektefiyesini yeni yaptım bu sırada biyel biraz sağa sola hareketi fazla gibiydi.
Bir ustaya sordum. Usta krankın komple değişmesi lazım dedi.
Performansı çok iyi fakat ses geliyor. BU normalmi yoksa değil mi anlamadım.