KORUMASIZ Kaza Sonrası Kardeşimizin Hali..

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
91
çok ama çok geçmiş olsun..ne kadar yakışıklı bi kardeşimiz kaza sonrası ne hale gelmiş..okurken tüylerim diken diken olmadı deil..
aman diyeyim kasksız korumasız hangi motor olursa olsun trafiğe çıkmıyalım!..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst