KORUMASIZ Kaza Sonrası Kardeşimizin Hali..

Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
cok geçmiş olsun cok yazık olmuş ibret alınması lazım ...arkadasların dediği gibi 600f gibi bir makinada korunmasız kaza yapmak ve kurtulmak....şans...!!!allahtan acil şifalar diliyorum kendısıne
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun allah beterinden korusun .. acil şifalar diliyorum
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
çok geçmiş olsun allah tez ve acil tarafından şifa verin


koruma koruma koruma
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
arkadaşlar okanın durumu resimdeki kadar kötü değil hatta turp gibi az önce konuştum kendisiyle.hatta 1 hafta sonra motora binmeyi düşünüyo.kırığı çıkığı yok.suratında bi kaç dikiş var sadece.zaten yüksek hızlarda yapılmış bi kaza değil.tamamen şanssızlık.ön lastik patlayınca basınçlı havadan dolayı tekere gelmiş motor sonra da taze asfalta çakılınca takla atmış.resimler ilk anda çekilmiş ama inanın kendisi çok iyi resimdekiyle alakası yok yani.iyi dilekleriniz için sağolun hepiniz.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaşlar okanın durumu resimdeki kadar kötü değil hatta turp gibi az önce konuştum kendisiyle.hatta 1 hafta sonra motora binmeyi düşünüyo.kırığı çıkığı yok.suratında bi kaç dikiş var sadece.zaten yüksek hızlarda yapılmış bi kaza değil.tamamen şanssızlık.ön lastik patlayınca basınçlı havadan dolayı tekere gelmiş motor sonra da taze asfalta çakılınca takla atmış.resimler ilk anda çekilmiş ama inanın kendisi çok iyi resimdekiyle alakası yok yani.iyi dilekleriniz için sağolun hepiniz.

bu sevindirici haber:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle tekrar geçmiş olsun diyor, bize verdiğin (keşke vermeseydin ama) bu ders için teşekkür ediyorum. Umuyorum ve biliyorum ki hiç bir şeyin kalmayacak bir iki aya kadar allahın izniyle. aynaya bakarken üzülme sakın, iyileşme sürecindeki her adımın keyfini çıkarıp mutlu ol. merak etme izin en babası üç ay kalır..
hayatta iyi insanların başına ne yazık ki hep iyi şeyler gelmiyor. adı üstünde hayat.. bizi öldüremeyen herşey daha güçlü ve akıllı yapıyor.

allah beterinden saklamış şükredelim ki, sevgiyle kal.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
Allah korumuş, çok geçmiş olsun, Allah bir daha kaza bela vermesin, bir korumasız motor sürme olayı daha,ders çıkmalı bundan,bakıp geçilmemeli,bana bişey olmaz denmemeli,herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
13
Vallahi çok üzüldüm pırıl pırıl bi genç sadece 1 kerelik korumasız bindiği için ne hallere gelmiş dilerim allahtan en kısa zamanda eski sağlığına kvuşur.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Acil şifalar diliyorum,şükürki daha fena birşey olmamış (daha beterlerinin var olduğunu düşünürsek).

İnş. yüzünde belirgin bir iz kalmazda arkadaşın o aydınlık simasında bir karartı olmaz.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi çok geçmiş olsun.bi dahası olmayacağına eminim,ders derstir,yeterki kalıcı hasar yaratmasın
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
üff çok geçmişler olsun benım gıttıgım spor salonundada böyle bi abi var ben usta şöförüm diyerek 0 korumayla binio 1000lik suzukisine bi gün onunda başına bişey gelcek bakalım ne zaman :silent:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
valla geçmiş olsun bu kardeşimize ya üzüldüm cidden ... bende koruma kullanmıyordum ... fuarı sabırsızlıkla bekliyorum.. fuardan alıcam :S
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
158
way kardeşim geçmiş olsun içim bi tuhaf oldu aynı yabancı şarkıcılara benzior öle bu lastik patlaması çok kötü bir olay şöför çocuğu olduğum için bilirim o belayı kendini çabuk toparla sana ve senin gibilerine ihtiyacımız var :cat:
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
50
Kasksız ve korumasız motora binmenin ne kadar salakça bi davranış olduğunun ispatı bu fotoğraflar. Kaskı kolumuza değil kafamıza takalım.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ahh bee kardeşim yazık değil mi yavf 1 dakika sürmez kask ve eldiven takman
bak ne acılar çekmişsin umarım en kısa zaman da toparlanırsın.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Öncelikle ÇOK geçmiş olsun!
10wg3ji3.jpg
Biz scooter'cılara kızıyoruz korumasızsınız diye onlar bize diyo alet yavaş abi şehir içi gidiyoruz zaten diye, ama O motorada korumasız binilirmi ya, akıl var mantık var alet kaç yapıyo kimbilir, Tekrar çok geçmiş olsun, En kısa zamanda atlanman dileimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst