arkadaşlar okanın durumu resimdeki kadar kötü değil hatta turp gibi az önce konuştum kendisiyle.hatta 1 hafta sonra motora binmeyi düşünüyo.kırığı çıkığı yok.suratında bi kaç dikiş var sadece.zaten yüksek hızlarda yapılmış bi kaza değil.tamamen şanssızlık.ön lastik patlayınca basınçlı havadan dolayı tekere gelmiş motor sonra da taze asfalta çakılınca takla atmış.resimler ilk anda çekilmiş ama inanın kendisi çok iyi resimdekiyle alakası yok yani.iyi dilekleriniz için sağolun hepiniz.
Adam kask takmaz, sonra allah şifa versin... Versin tabi.. allahta şifadan bol ne var
Biz scooter'cılara kızıyoruz korumasızsınız diye onlar bize diyo alet yavaş abi şehir içi gidiyoruz zaten diye, ama O motorada korumasız binilirmi ya, akıl var mantık var alet kaç yapıyo kimbilir, Tekrar çok geçmiş olsun, En kısa zamanda atlanman dileimle.