KORUMASIZ Kaza Sonrası Kardeşimizin Hali..

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Büyük geçmiş olsun umarım tez zamanda acıların diner .şişliklerin ve yaraların geçer,arkadaşım....
çok geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
çok geçmiş olsun..:pale: allahtan acil şifalar dilerim..:rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Son fotoğrafa bakınca, arkadaş resmen tanınmaz hale gelmiş. :pale:

Kendisine acil şifalar diliyorum. Umarım en kısa zamanda iyileşir ve daha bilinçli bir şekilde motosiklet hayatına döner.Allah sevdiklerine bağışlamış... :pale:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
cidden o son resimdeki duzgun yuzun o hale geldigini gormek berbat. Umarım hatırında bu kazanın tatsız hatırası haric bişey kalmaz geriye. Ama bu gibi bi sitenin uyeleri bile bunu yapıyorsa... demek de geliyo icimden mazur gorun lutfen.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık değil mi yaa :pale: o kadar yazılıyor çiziliyor, kendimizi paralıyoruz kasksız, ekipmansız binmeyelim diye :pr: üyeler bunu yaparsa elalem ne yapmaz :pale: yine de çok geçmiş olsun umarım bundan sonra bir daha başına gelmez böyle bir şey..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Çok büyük geçmiş olsun. Üzüldüm. Umarım en kısa zamanda iyileşir ve tekrar aramıza geri döner :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Büyük geçmiş olsun kardeşim..:rendeer:

Ne diyimki şimdi ben...:pr:

Azrail şanslı kişilere gidiş-dönüş bileti verir..Ama bir defaya mahsusdur..

Şimdi daha dikkatli olmalısın...:wiinkk: Anladın sen onu...:wiinkk:
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
Büyük geçmiş olsun diyorum ve bir kez daha tekrarlıyorum... KORUMASIZ ASLA!!!
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
geçmiş olsun...:pale:
acil şifalar..

biz ne kadar dikkat etsek de..
altımızdaki mekanik bir düzenek..
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
resımlerı görunce yemın ederım içim sızladı.arkadaslar koruma=hayat bunu sakın unutmayalım.
acil sifalar diliyorum:rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Çok geçmiş olsunkardeşimizxe :rendeer::rendeer:..

Ama böyle şeykler görünce ne motor aşkı kalıyor ne motor binme arzusu.. Soğuyorum herbirinden. Full korumayla binmeyii bırak binmek istemiorum hiç bir şekilde motora. Allah kimseye böyle şeylerle karşılaştırmsın.

Kardeşimize acil şifalar..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok geçmiş olsun... Acil şifalar diliyorum kendisine...

Allah korumuş, en kötü kazası bu olsun...

Korumanın önemini anlamayanlara ve anlamak istemeyenlere bir ders olur mu acaba?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çık çık çık 600 f mı ön tekeri patlayıp kaza yapmış onu anlamadım ?

geçmiş olsun ne diyebilirimki şimdi korumaları taksaydın yuzde 50 ye kadar ınerdı en az hasarın.

en kısa zamanda eski haline kavuşursun inş. dostum üzüldüm...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Çok geçmiş olsun en kısa sürede eski sağlığına kavuşman dieği ile Allah acil şifalar versin. :rendeer:
Bu arada sivasta 600F le kaza yapan bir arkadaş vardı. Yerel gazetelerdede yayınlandı. İsimi yanlış hatırlamıyorsam bu arkadaşla aynı (bu sivastaki motorcu olabilir)
Tekrar geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst