Korlas'ın muhtesem objektif Multi 950 vs Africa Twin karşılaştırması

Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Korlas bu video ile kendi ayağına sıkmış gibi. Özellikle africa twin ile karşılaştırmak yanlış olmuş.
İleride Multistrada Enduro 950 çıkarsa onla karşılaştırmaları daha mantıklı olur.
Sanki MT09 Tracer ile karşılaştırılsa daha mantıklı olurdu.

Neyse videoya dönecek olursak.
Africa Twin parça fiyatlarından bahseden kimsenin olmaması şaşırtıcı. Biraz kulak arkası yapılmış sanırım.
Yaklaşık 10.000TL demek aynı videolardaki gibi abartı olur. 6.890TL fark bulunuyor.
Afrika Twin %20 vergi yediği zaman 65.520TL olacak. Bu durumda Multi 4.000TL daha ucuz oluyor.

Meşhur 24.000km standart bakımı kolay kolay 3.000TL yi geçmiyor. Bu halde bile fiyatları aynı sayılır.

Kullanıcılar arada kalacağı çok bi durum yok aslında. Biri enduro ağırlıklı, diğeri touring. Bana göre önümüzdeki sezon satış başarısı yüksek olacaktır.
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Multi'de 61 bin diye bir fiyat yok ki... Sahibinden'de bu fiyattan son motor diye göstermelik bir fiyat var, gidince ondan kalmadı, çantalı verelim diyorlar. Test edince hemen kredi kartını istiyorlar. Aradaki fiyat en az 10-12 bin lira ve %20 ek vergi gelse Honda ne eder eder Afrika'yı benzer fiyata satar.

Ducati güzel ama distribütörü adamı deli eder.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Korlas bu video ile kendi ayağına sıkmış gibi. Özellikle africa twin ile karşılaştırmak yanlış olmuş.
İleride Multistrada Enduro 950 çıkarsa onla karşılaştırmaları daha mantıklı olur.
Sanki MT09 Tracer ile karşılaştırılsa daha mantıklı olurdu.

Neyse videoya dönecek olursak.
Africa Twin parça fiyatlarından bahseden kimsenin olmaması şaşırtıcı. Biraz kulak arkası yapılmış sanırım.
Yaklaşık 10.000TL demek aynı videolardaki gibi abartı olur. 6.890TL fark bulunuyor.
Afrika Twin %20 vergi yediği zaman 65.520TL olacak. Bu durumda Multi 4.000TL daha ucuz oluyor.

Meşhur 24.000km standart bakımı kolay kolay 3.000TL yi geçmiyor. Bu halde bile fiyatları aynı sayılır.

Kullanıcılar arada kalacağı çok bi durum yok aslında. Biri enduro ağırlıklı, diğeri touring. Bana göre önümüzdeki sezon satış başarısı yüksek olacaktır.

Adam video da diyor ki en az 20 bin TL daha az olmalıymış Africa Twin.. ki fiyat performans olarak iyi bir ürün olabilsin.(Multi ye gore)

Yahu utanmaz adamlar bu ürün Avrupa da birebir aynı fiyata satılıyor,o zaman Honda yı kım neden alsın ?

Ya desen ki "asfalt kullanacaksan bak bu daha iyi ,zaten hepiniz asfaltta kullanıyonuz bence Multi çok guzel" hadi ben kanmam da bişey de diyemem.
Yok illa belaltı vuracaklar,neyse bu forumda bu adamları seven yok o yuzden moralım yerine geldi :)

Tüm samimiyetimle söylüyorum iş yerimden arkadaşım 1.5 ay once 51.000 TL ye alt üst korumademiri ve ortasehpasi ile aldı.

Yani liste fiyatından Korlas indirim yapıyosa Honda da yapıyor,minimum 10 bin fark var emin ol.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Tüm samimiyetimle söylüyorum iş yerimden arkadaşım 1.5 ay once 51.000 TL ye alt üst korumademiri ve ortasehpasi ile aldı.
Yani liste fiyatından Korlas indirim yapıyosa Honda da yapıyor,minimum 10 bin fark var emin ol.

Africa Twin DCT 998 cc 57.500 TL liste fiyatı olan motoru 51.000TL ye aldı diyorsunuz, hem de koruma demiri ve orta ayaklıkla.
Bilemedim, garip.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Africa Twin DCT 998 cc 57.500 TL liste fiyatı olan motoru 51.000TL ye aldı diyorsunuz, hem de koruma demiri ve orta ayaklıkla.
Bilemedim, garip.

yukarıda da bahsettiler bu dediğiniz DCT li fiyat.Manual liste fiyatı 54.600TL
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Bizim "KEL" de test etmiş, izleyin derim biraz da ona gülersiniz.

Eleman gene insaflıymış. Diğer markalarda elenecek motorları sayarken Afrika'yı saymadı.:cherry:
Belki söyleyememiştir. Konuşmasını anlayabilmek için videoyu yavaşlattım.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
bir ara yamaha amerika'da yapıyordu böyle saçma özgüvensiz garip hareketleri. tek başına multistrada izlemek daha iyi olurmuş.
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
239
Uzun saçlı abimiz dakika 5.09da "multistrada 950 yeni başlayan için tek motor seçimi" dedi. Kalbimi çaldı. :)

Ducati multistrada 950(göstergeli, ek vergisiz, f/p canavarı) ile başlamak?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Africa Twin DCT 998 cc 57.500 TL liste fiyatı olan motoru 51.000TL ye aldı diyorsunuz, hem de koruma demiri ve orta ayaklıkla.
Bilemedim, garip.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-dogu-ve-bati-dan-2017-crf-1000-l-africa-twin-mt-394575733/detay

bizde yalan yok :)
manual aldığını belirtmemişim,lakin video da neden DCT li fiyata göre kıyaslama yapıyorlar bilmiyorum,
senin motorun manual ise manual olanla kıyaslayacaksın
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
VFR1200X var Honda da telli jant fakat dublex,teknoloji harikasi he mi :)

Burada Africa yı yere göre sığdıramasın diyen yok,şu yaptıkları ayıptır.Kaldiki tüm dünyada Africa ile aynı fiyata satılan Multi 950 nin satış rakamlarını görecez Africa'nın yarısı olabilecek mi merak ediyorum.
Bırak yarısını 1/5 kadar satsın başarılıdır diyeceğim onda biri bile satamaz
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Videonun ilk 2 dksini izledim, sonra sona sardim bunlar ne zaman africa twinin ustune benzin dokup yakacak diye. orayi kesmisler bitirmisler videoyu.

Yav bunlar tam Turk ya ahahah
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İlk yorumu videoyu izlemeden yazmıştım, az önce izledim. Bir kere tek kelime ile "çirkin" bir karşılaştırma olmuş. Karşılaştırma derken rakibi kötüleme videosu aslında. Hele ki fiyat konularına girmeleri seviyeyi iyice yerlere vurmuş. Türkiye'nin en kazıkçı firmalarından Korlas, fiyat performans muhabbetine giriyor. Aralarındaki fiyat farkı da ortalama 10 bin TL, öyle onların dediği gibi "güççücük" falan değil. Uzun saçlı arkadaş bir ara kendini kaybedip Multistrada'nın başlangıç seviyesi için de uygun olacağını söyledi.

Videonun tek bir amacı var o da sıfır satış yapan bir modelden yıl sonuna varmadan üç beş tane sattırıp kotayı doldurmak.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Birisi yol kibarı; öbürü dağ taş adamı :bounce:
Nasıl olacak bu iş? :silent:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Dün 950 lik Multi ile iki saat kadar test sürüşü gerçekleştirdim ,

daha önce 1200 lük abisini de kullanmıştım , aralarında bariz güç farkı var ama gazcı tayfadan değilseniz 950 sport modunda iken gayet yeterli , urban da 75 bg e düşüyor ve bambaşka bir ruha bürünüyor , yakıt tüketimi de rahatlıkla 5 lt nin altına iniyor..

sport modunda Şile yoluna gidip geldim, tüm düzlüklerde 210-215 görerek genelde 150 km ile 6,3 lt tüketti , 1200 lük Multi 9-10 lt yakardı , bu açıdan çok km yapan biri için 950 daha keyifli bir motor olacaktır..

frenler tek kelime ile mükemmel , viraj kabiliyetinin limitleri ise benim gibi sürücüler için o kadar yüksekki asla test edemem diye düşünüyorum..rüzgar konforu standart camın en üst seviyesinde bile vasat,120 den sonra kafanızı racing gibi camın altına indirmelisiniz..

bu başlığın diğer kahramanıyla karşılaştırmak gerekirse , öncelikle düşük yakıt tüketimi ön plana çıktığı için , yol tutuşu , fren kabiliyeti ve şehir içi kullanımı çok daha iyi olan 950 yi Africa Twin e tercih ederim..

belki TR de 10.000 lira fazla ödemek düşündürüyor ama şu görüntüye de değer yahu , Ducati Multistrada nın bir çok racingden daha ilgi çekici nefis bir görüntüsü var :cat:



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

Multi'de 61 bin diye bir fiyat yok ki... Sahibinden'de bu fiyattan son motor diye göstermelik bir fiyat var, gidince ondan kalmadı, çantalı verelim diyorlar. Test edince hemen kredi kartını istiyorlar......


ben dün test için gittiğimde çantasız modelden iki adet vardı , fiyat 62.500 , Touratech koruma demirini hediye ediyorlar , ayrıca şimdi burdan yazmayayım güzel bir miktarda hediye çeki veriyorlar , test için kredi kartı vs istemediler , çalışanlarda gayet ilgili arkadaşlar , sürüşe başlamadan önce en küçük ayrıntısına kadar açıkladılar motor başında..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yakıt tüketimi dikkate değermiş. Sanırım o hacimde daha iyisi yok. Bence öveceklerse bunu övmeliler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakıt tüketimi dikkate değermiş. Sanırım o hacimde daha iyisi yok. Bence öveceklerse bunu övmeliler.

benim africa 24.500 KM de,bunun yarısı maslak - göktürk arası yapıldı.Hergün 25 dk lık yol,motorun ısınması,sabah aksam trafiği ( istinye park - Telekom Arena arası trafik kesinlikle kötüdür,istisna yok)

Diğer yarısı uzun yol(aslında yarısı değil ya hadi yarısı diyelım) 24.5000 KM ortalaması 4.7 lt.

Bi de şunlara bakabilirsiniz,

http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/crf1000l_africa_twin_abs/all

http://www.fuelly.com/motorcycle/ducati/multistrada_950/2017


Şimdi ise öldürücü darbeyi vuruyorum;

https://www.fcai.com.au/library/publication/jan-june_2017_motorcycle_market_comparison_top_10.pdf

Güzel kardeşlerim sizin için araştırdım bak,bu yukarıdaki link Avustralya daki satışlardır.(https://www.fcai.com.au/about neymiş bu site diye merak edenler)

Nerde abi bu 950 :) zaten 1200 olanı 88 adet satabilmiş 2017 de,Africa ise 404 adet satmış.

Avustralya da Ducati Multi 950 tam 1000 usd düşük fiyata satılıyor.Oha demeyin aha da linkler aşağıda

http://www.ducati.com.au/bikes/multistrada/950/index.do 18900 avustralya doları = 14380 USD

Bu da Avustralya da Africa Twin fiyatı,Manual olan $15,499 diyor.

https://motorcycles.honda.com.au/Latest_News/20150820/Honda_Africa_Twin_details_and_pricing_now_available

Noldu la Korlas bütün dünya gerizekalı sanırım gidip daha ucuz Ducati varken millet Africa alıyor.(valla sadece bu analizi Avustralya için yapabildim,satış rakamlarına erişmek zor)

Demek ki neymiş; Africa'nın eti yenmezmiş!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst