- Katılım
- 16 Eyl 2005
- Mesajlar
- 70
- Konu Yazar
- #1
geçen gün beytepe yolundan içeri doğru giderken, 2 adet büyüğünden kangal bozması havlayarak oldukça yaklaştılar; neredeyse önümü kesecekler sandım. fitesi küçülttüğüm gibi alah ne verdiyse bastım. heyecan oldu, kaza olmadı, iyi oldu...
peki bunlar motorun önüne de çıkarlar mı? çarpma ihtimali var mı? yavaş gitsek paçamızdan, egzozumuzdan yakalayıp ya da motora çarpıp düşürme ihtimalleri var mıdır? bu konuda tecrübesi olanlar paylaşırlarsa, hazırlıklı olalım, dişli arkadaşların yanlarından dikkatli geçelim ya da hiç geçmeyelim mi? aman dedim, aman!
peki bunlar motorun önüne de çıkarlar mı? çarpma ihtimali var mı? yavaş gitsek paçamızdan, egzozumuzdan yakalayıp ya da motora çarpıp düşürme ihtimalleri var mıdır? bu konuda tecrübesi olanlar paylaşırlarsa, hazırlıklı olalım, dişli arkadaşların yanlarından dikkatli geçelim ya da hiç geçmeyelim mi? aman dedim, aman!