[Konya - MT]

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
müdür sana bi şahin alalım bırak bu motor işini şeytan icadı iki teker

çoluk çocuk babası adamsın alın yingeyi falan pinen ortaam olmaz ööle motur falan :wiinkk:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Mountrover bu sabah mesaj göndermiş konyariders hazırmış arkadaşlar. Herkese hayırlı olsun.
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
5
beyler bu hafta sonu bir seyler yapalım tabi yagmur yagmazsa

beyler ben yeni kanuni tiger aldım 3.5 milyara sıfır kutulu adamın elinde bir tane daha varmıs bayi fiyatı 4.4 milyar isteyen olursa mesaj atsın
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar ne yapıyoruz haftasonu ? Gezelim-görelim,yok olmadı zaman yok cart curt dediniz bi pilava gidelim en azından.Ama ne olursa olsun motoru olmayanları götürmeyelim,bırakalım sürünsünler.:cherry:

Şaka bi yana motorun arkası süsmü alırız mehmet abiyide fazıl abiyide gideriz tırıl tırıl.:) Yapın küçük-büyük bi plan hade.Yılmaz nerde ya o iyi karıştırıyodu ortalığı...:queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Arkadaşlar ne yapıyoruz haftasonu ? Gezelim-görelim,yok olmadı zaman yok cart curt dediniz bi pilava gidelim en azından.Ama ne olursa olsun motoru olmayanları götürmeyelim,bırakalım sürünsünler.:cherry:

Şaka bi yana motorun arkası süsmü alırız mehmet abiyide fazıl abiyide gideriz tırıl tırıl.:) Yapın küçük-büyük bi plan hade.Yılmaz nerde ya o iyi karıştırıyodu ortalığı...:queen:

Cüneyt sınavlarla boğuşuyorum ben:p Pazar günü bişey yapamam heralde. Erken kalkamıyorum. Gece 6 gibi yatıyoruz. Pazartesiden itibaren en önemli sınavlar var. Benim kusuruma bakmayın size iyi eğlenceler. 17 haziranda görüşürüz anca:pale:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
İnternet ilanındaki fiyatı düşür Serkan.

Ah! Krosum ah! Niye sattım ki.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Fazıl abi pazar günü nerede ve ne zaman toplanalım?

Bence meramda 16.00 da buluşalım. Meramda yörük obasının karşısındaki yer uygun. Açık hava.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
arkadaslar selamlar saygılar nabersiniz bu pazar izinliyim demek ki toplanılıyor bende geleyim aksilik çıkmazsa uzun zamandır internetim yoktu hiçbirseyden haberim yok motor satanlar satmakisteyenler dertleşelim be yaw :D deilmi kalın saglıcakla
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
arkadaslar selamlar saygılar nabersiniz bu pazar izinliyim demek ki toplanılıyor bende geleyim aksilik çıkmazsa uzun zamandır internetim yoktu hiçbirseyden haberim yok motor satanlar satmakisteyenler dertleşelim be yaw :D deilmi kalın saglıcakla

Gel gel sarışınım sen de gel :)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
ee bu pazar nere gidiyoz kararlaştırıldımı??*:)

eğer kara verilmediyse pazar günü kestelden başarakavak tarfından geldik ve çok güzel yerler vardı internette arattırırken şöyle bi sayfa geldi velesbitçi arkadaşlar gitmiş bi bakın gideriz belki:)
http://www.mtbtr.com/forum/forum_posts.asp?TID=3295
bi alabalık tesisi filan var ama bunlar gitmemişler.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
7
1 Temmuz' Da Pilav Yiyelim Diyenler

S.A ARKADAŞLAR 1 TEMMUZ PAZAR GÜNÜ ABİMİN DÜĞÜNÜNE SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI YANIMIZDA GÖRMEKTEN :cherry:MUTLULUK DUYARIZ ÖĞLEN 13:00 GİBİ YENİDOĞAN KASABASINA (70 KM) GELİN ALMAYA GİDİLECEKTİR. DAHA SONRA SAAT 16:00' DA YEMEK VARDIR. KATILMAK VE BİZİ MUTLU ETMEK İSTEYEN HERKESE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM:rendeer:

YUSUF DÜZYOL
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
8 Temmuz Pazar GÜnÜ Saat 8 De Stad ÖnÜnden Hareket Edİyoruz.

YerkÖprÜ Şelalesİ GÖksu Ya Gİdİyoruz.

İhtİyaÇ Olan Malzemeler, Mayo, Havlu, Motosİklet, SÜrÜcÜ, Oturmak İÇİn Sergİ, Benzİn, Bİr Mİktar Para.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
1
MERHABA ARKADAŞLAR;

en sonunda fırsatını bulup nisan ayı başında kavuştugum hayalimi sizlere paylaşıyorum iyi seyirler....:cat::cat:



grnt450sf3.jpg


grnt454xe2.jpg


grnt453ws3.jpg


grnt459vo0.jpg




buda bizim zegi hehe:mrgreen::mrgreen::mrgreen::p:queen::rendeer:

grnt438wi7.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst