- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 308
harbiden de hayırdır valla konya mt hepden motosiklet değiştiriyor :queen: daha iyilerini alın inşallah!! benim daha 1 yılım var :mrgreen:
he ya herkes makinesini güçlendiriyo sonunda bende güçlendirdim 1600cc bi makine aldım
ama 200de duruyo tabe
bundan soora [şahin mt] ye de takılacam :queen:
slm beyler bende aranıza alırmısınız konyada boyle motorcu grubu cok ıyi ya :queen::queen::queen::queen::queen:
beyler bugun bir tiger alarak bende aranıza katıldım artık bu gezi işlerine beraber yaparız. tabi aranıza alırsanız. kendinize iyi davranın :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
beyler bugun bir tiger alarak bende aranıza katıldım artık bu gezi işlerine beraber yaparız. tabi aranıza alırsanız. kendinize iyi davranın :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry: