[Konya - MT]

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
harbiden de hayırdır valla konya mt hepden motosiklet değiştiriyor :queen: daha iyilerini alın inşallah!! benim daha 1 yılım var :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
he ya herkes makinesini güçlendiriyo sonunda bende güçlendirdim 1600cc bi makine aldım

ama 200de duruyo tabe



bundan soora [şahin mt] ye de takılacam :queen:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
he ya herkes makinesini güçlendiriyo sonunda bende güçlendirdim 1600cc bi makine aldım

ama 200de duruyo tabe



bundan soora [şahin mt] ye de takılacam :queen:

Biliyordum zaten böle bişi yapacağını, hayırlı uğurlu olsun kardeşim.
Sakın arabayı da skyteam gibi kullanma emi :queen:

Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
sağolasın müdür :) :) :)
abi araçları amaca uygun kullanıyoz işte bakalım bu nasıl olcak
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
hehehe:)bi yan verirsin ozaman abi:mrgreen:
bu gidişle bi ben crosscu olarak kalacam heralde:mrgreen:yok mu crosscu sayısını arttıracak:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Serkan abi hayırlı olsun :wiinkk:

Hakkatten yav herkes motorunu satıyo
Güçlendirmeylede alakası yook :silent:
Hayabusanın daha güçlüsü varmıki :p
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Serkan ortaaam naptın arabayı :) Hayırlı olsun. Motordan vazgeçmezsin bir araba için inşallah :p
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
5
slm beyler bende aranıza alırmısınız konyada boyle motorcu grubu cok ıyi ya :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
hepiniz sağolun arkadaşlar :) motor şimdilik duruyo yaw araba aile için benim damarlarımda 97 octan dolaşıyo şahinde 97 octan dolaştırcak para olmadığı için bize motor yakışır

[[[[[[[[[kel alaka]]]]]]]]
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
5
beyler bugun bir tiger alarak bende aranıza katıldım artık bu gezi işlerine beraber yaparız. tabi aranıza alırsanız. kendinize iyi davranın :cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
5
haklısın killing_machine toplanıp birseyler yapalım biz konyalıyız soyle bir pazar dugun yemegıne fılan gidelim :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
walla yaw 1 aydan beri ne geziye gidiyom ne pilawa gerçi geçen hafta evin yakının da vardı gittiydim ama beraber gidelim hepberaber.:queen:
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
. ::alkiis:: Hayırlı olsun Fazıl abi CESETten kurtulmuşun. ::alkiis::

Abi 17 hazirana yetiştirebilirsen yeni arkadaşlarla beraber güzel bi gezi yaparız.
. ::151::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst