[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hgdr abi gecenlerde bayakı yer gezmışsın maşallah... uzun yolda bır sorun yaşadınmı motorla gezerken bende bu hafta sonu taskent uzerı alanya, manavgat ,seydişehir üzeri tekrar bozkıra gelmeyı duşunuyorum bakalım ya mondı bızı rezıl eder yada vezir mullaktayım...
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
hgdr abi gecenlerde bayakı yer gezmışsın maşallah... uzun yolda bır sorun yaşadınmı motorla gezerken bende bu hafta sonu taskent uzerı alanya, manavgat ,seydişehir üzeri tekrar bozkıra gelmeyı duşunuyorum bakalım ya mondı bızı rezıl eder yada vezir mullaktayım...
birşey olmaz inşallah ben çıkmadan motorun bakımlarını yaptırdım bir iki tornavida anahtar pense filan aldım yanıma iki adet lastik tamir kiti satın aldım
çok şükür hiçbirini kullanmaya gerek kalmadan 1730 km yol yaptım oğlumla beraber Konyadan Manavgata indim ordan sahil boyu 5 günde Bodrum a kadar konaklayarak gittim 6. günde bodrumdan Muğla Denizli Çay üzeri Konyaya döndüm.Çok güzel gezi oldu.
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
zahmet etmeme değilde günlük girip bakmama reğmen kimsecikler yazmayınca bizde çıkıyoruz
2

Günlük paylaşımları yapabilriz mesela seyahat ederken yanınıza bir fotoğraf makinası alsanız..hem fotoğraflar hemde gittiğiniz yerler hakkındaki bilgilerinizi bizimle paylaşsanız çok güzel olacağına inanıyorum..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
birşey olmaz inşallah ben çıkmadan motorun bakımlarını yaptırdım bir iki tornavida anahtar pense filan aldım yanıma iki adet lastik tamir kiti satın aldım
çok şükür hiçbirini kullanmaya gerek kalmadan 1730 km yol yaptım oğlumla beraber Konyadan Manavgata indim ordan sahil boyu 5 günde Bodrum a kadar konaklayarak gittim 6. günde bodrumdan Muğla Denizli Çay üzeri Konyaya döndüm.Çok güzel gezi oldu.
tekerine saglık abi ,kısmetse yarın gunu bırlık gıdıp gecelem kuş yuvası denen mevkıden gececem taşkent uzerı, bir tane lastik tamır setı aldım bir kac tornavıda bırde kurbagacık alam madem... mondı benı rezıl etmez ınşşş
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
tekerine saglık abi ,kısmetse yarın gunu bırlık gıdıp gecelem kuş yuvası denen mevkıden gececem taşkent uzerı, bir tane lastik tamır setı aldım bir kac tornavıda bırde kurbagacık alam madem... mondı benı rezıl etmez ınşşş
Allah yolunu açık etsin inşallah o yolu bende merak ediyorum görmek nasip olmadı sen bi gezde sonra belki birgün beraber gideriz sen bana mihmandarlık yaparsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

url]


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

img0853te.jpg
yola çıkış km
img0854vt.jpg
hazırlıklar
img0857bd.jpg

img0858y.jpg

img0862cd.jpg
tınaz tepe mağarası
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu hafta kısmet olmadı bazı planlar degişti kısmetse başka zamana artık o yolculuk şansa bak be ya
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
BU HAFTA SONU konyadayım kpss ye gidip loto oynayacagım ... kampüs yolu bizi bekler bakalım konyada neler olup bitiyor sonbahar orayada gelmişmi...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
valla anladımkı konya çekilmez olmuş heleaki moto sikletle hiç çekilmez istanbuldan farkı kalmamış sürücülerin hiç birisi bir birne saygısı yok iki tane motorlu geldi yanımıza ıst plakalı bu ne ya abi herkezin burda bir acelesi var trafıkte dedı e bızde hacı burası konya burda böyle alışacaksın dedik
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
valla anladımkı konya çekilmez olmuş heleaki moto sikletle hiç çekilmez istanbuldan farkı kalmamış sürücülerin hiç birisi bir birne saygısı yok iki tane motorlu geldi yanımıza ıst plakalı bu ne ya abi herkezin burda bir acelesi var trafıkte dedı e bızde hacı burası konya burda böyle alışacaksın dedik

Alıştık artık mesela kipanın ordaki göbek beklemeye kalkarsan kimse sana yol vermiyor kendini keriz gibi hissediyorsun sol şeriti işgal edip yavaş yavaş giden angutlar vs vs .
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Diğer şehirlerde nasıl bilmiyorum ama konya da hani göbeklere girerken 'ada etrafında dönene yol ver' diyor ya uymayacan aga. Geçen günlerde istasyonu geçtim tren yolu caddesinin başlangıcındaki göbekten dönen birine yol vereyim die yavaşladım arkamdaki toyota az kalsın giriyordu bana arkadan işte tam orada kendimi harbiden keriz gibi hissettim. demem o ki göbek kurallarına uymayacan konya da.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hani meşhur bir laf vardıya Allah yürü ya kulumdedi motoru sattım, diye bende öyle yaptım artık yürüyorum son zamlardan sonra ne motora ne arabaya toplu taşıma harici bisiklete binecem ;))))
anlayacağınız geçen sene bu zamanlar büyük hevesle aldığım dag keçim mondial 150 mc yi sattık bakalım zamanneyi gösterir ama belki bir daha motorada binmeyebiliriz hepinize hayırlı forumlar konya mt
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bunca zaman burda yaşıyorsunuz daha çözemedinizmi trafiğini :queen:

Verin bi araba 5 dakkada istediğiniz yere götürüvereyim :bounce:
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Slm arkadaşlar ben yamaha ybr 125 esd almayı planlıoyorum ama merak ettiim bişey var(bu arada sıfır alıcam) konyada bunun servisi filan varmı yani bakım zamnları geldiğinde götürebileceğim bir servis varmı konyada ?
Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
Slm arkadaşlar ben yamaha ybr 125 esd almayı planlıoyorum ama merak ettiim bişey var(bu arada sıfır alıcam) konyada bunun servisi filan varmı yani bakım zamnları geldiğinde götürebileceğim bir servis varmı konyada ?
Hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim..
yamahanın sitasine girer bayilere bakarsanız orda var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst