Erikler, kirazlar çileklerle çıkageldi mi nisan mayıs, pupa yelken kıpırdanır içim... Saçlarını ılık rüzgarlara salıp uzak diyarlara dağlara enduro süren motorculara bakıp müslüm dinlerim veda mesajları bırakarak hep ertelediği düşlerin peşi sıra yüksek dağlara tırmanan öfkeli cros motosıkletlerin öykülerini okurum. Ve geleceğe ödünç verdiğim yaşanmamış günlerimin yasını tutarım sessiz sedasız. Yaşam... O hepimize borçlu olan hergele, öder İnşallah bir gün hesabını...Yaşarız ertelediklerimizi, "gençliğimizin son günü"çalınmadan elimizden
Bahar bulaştı ya hayata, ağaca, suya, içimde öyle bir seyahat kımıldıyor ki, diren direnebilirsen.Yüreğim bavulunu toplamış çoktan; ruhum sırtlamış çantasını."Uzaklar" çekiyor içimdeki seyyahın tasmasını. orhan gencebay sanki şarkı değil, derdimin nedenini söylüyor radyoda.
"Saçlarında ılık rüzgarla / spor bir yamaha motosıklet sürerek, toroslara hiç gitmediğini /42 yaşında fark etti.alosyi, yaşaya geldiği hayatin anlamsızlığını 42'nci yas gününde idrak eden bir alosyi .vahh zavallı ben....
