[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
nasıl yapılacak o kaçi olurki katılım bu konya mt yi
osman aganın uykusu agır demedı demeyın onu uyandırmassınız belki bende katılırım uyanablırsenız beyler
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
nisan ikinci haftasında her yere gidebiliriz.
hatta bana takılın bozkıra ramazan ev arkadaşa yıkılmaya gidelim .gezecek güzel yerlerde var oralarda.
en fazla gidiş dönüş 300 km yapar varmısınız:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
varım son kararım. nisanın ıkıncı haftasında daglar karlı ama bir aygır dibi yapılır.

539176_323860024343671_100001590297217_874532_1090531343_n.jpg


292148_323860924343581_100001590297217_874567_2144288824_n.jpg


525831_323860951010245_100001590297217_874568_876810052_n.jpg


maksat rüzgarı hissetmekse maksat bir degişik yerler görmekse bekleriz bu taraflara
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
nisan ikinci haftasında her yere gidebiliriz.
hatta bana takılın bozkıra ramazan ev arkadaşa yıkılmaya gidelim .gezecek güzel yerlerde var oralarda.
en fazla gidiş dönüş 300 km yapar varmısınız:)
Varııım:queen: son kararım osman aga :cat:
tavık mı var menüde ramazan:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tavıkta olur sucıkta olur ıstersenız çig köftede yogurak nasıl olsa son surak kara toprak...

o zaman bende muharrem beyin kutusunı açıyırım.... kutudan saç kavurma çıktı güle güle kullanın....
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
tavıkta olur sucıkta olur ıstersenız çig köftede yogurak nasıl olsa son surak kara toprak...

o zaman bende muharrem beyin kutusunı açıyırım.... kutudan saç kavurma çıktı güle güle kullanın....
tavuğa razıyız ramazan:cat: boşver sac kavurmayı kırmızı et zaten sakıncalı:bounce: beyaz takılalım :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tamam muharrem bey sen yinede joker hakkını kullanabılırsın
tavıklar bizden Ama kırmızı ette menüye sokabiliriz.

osman abi senınde o mübarek kelinden çıkacak fikirlere saygı duyarım:)))
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bak işte kelin verdifi fikre bu havada sarıot gölü nerede. daha gölün içindeki kar erimedi be bire yaylaya çıkmak için paletlei dozer lazımdır be.
alırsan kelden akılı kalırsan yolda günüz vaktı....
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Erikler, kirazlar çileklerle çıkageldi mi nisan mayıs, pupa yelken kıpırdanır içim... Saçlarını ılık rüzgarlara salıp uzak diyarlara dağlara enduro süren motorculara bakıp müslüm dinlerim veda mesajları bırakarak hep ertelediği düşlerin peşi sıra yüksek dağlara tırmanan öfkeli cros motosıkletlerin öykülerini okurum. Ve geleceğe ödünç verdiğim yaşanmamış günlerimin yasını tutarım sessiz sedasız. Yaşam... O hepimize borçlu olan hergele, öder İnşallah bir gün hesabını...Yaşarız ertelediklerimizi, "gençliğimizin son günü"çalınmadan elimizden

Bahar bulaştı ya hayata, ağaca, suya, içimde öyle bir seyahat kımıldıyor ki, diren direnebilirsen.Yüreğim bavulunu toplamış çoktan; ruhum sırtlamış çantasını."Uzaklar" çekiyor içimdeki seyyahın tasmasını. orhan gencebay sanki şarkı değil, derdimin nedenini söylüyor radyoda.

"Saçlarında ılık rüzgarla / spor bir yamaha motosıklet sürerek, toroslara hiç gitmediğini /42 yaşında fark etti.alosyi, yaşaya geldiği hayatin anlamsızlığını 42'nci yas gününde idrak eden bir alosyi .vahh zavallı ben....:)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
33
Merhaba ben Ereğli'liyim sadece 4 yıl yaşamış olsamda her yaz tatilllerinde mutlaka giderdik en son 2 yıl önce 25 yıl aradan sonra gidebildim doğal olarak herşey değişmiş gezi düzenlerseniz lütfen bol bol fotoğraf çekin ve paylaşın.Uygun fırsat bulduğumuzda bizde o tarafları gezmeyi planlıyoruz...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
nasıl yapılacak o kaçi olurki katılım bu konya mt yi
osman aganın uykusu agır demedı demeyın onu uyandırmassınız belki bende katılırım uyanablırsenız beyler
bu pazar kimseye randevu verme ramo cumartesiden geliyorum kar fırtına çamur farketmez.
.............
Uygun fırsat bulduğumuzda bizde o tarafları gezmeyi planlıyoruz...
inşallah nasip olur gardaş..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu pazar ben bahçe bellerem benden ümit bekleme osman ağa öteki pazarda okulda sınavlar var bu ara ben bayakı doluyum beni listeden sil seni artık terk ediyorum x
al mektuplarını ver mektuplarımı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst