konu açayım dedim açtım

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
gecenin bu saatinde canım çok sıkılıyordu ne yapayım ne yapayım diye düşünürken mt de konu açmak aklıma geldi bende açtım :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
konu açma konusu, ilginç olmuş ,şimdi matematikseldüşünürsek:
konu açma konusu , konu açma'nın alt kümesi oluyor. yani aslında kendi kendini elemanı olarak kabul ediyor
peki kendi kendini konu olarak kabul etmeyen konular bir konu oluşturur mu acaba
çok ilginç bir konu oldu bu da
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
İyi yapmışsın, bu aralar önüne gelen konu açıyor zaten. Birde sen vur nolmuş yani...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
konu açma konusu, ilginç olmuş ,şimdi matematikseldüşünürsek:
konu açma konusu , konu açma'nın alt kümesi oluyor. yani aslında kendi kendini elemanı olarak kabul ediyor
peki kendi kendini konu olarak kabul etmeyen konular bir konu oluşturur mu acaba
çok ilginç bir konu oldu bu da

kaç bilinmeyenli denklem bu abi :queen:
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç olmazsa yalandan hikaye yazmamışsın. Şu sıra pek moda action film senaryoları.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ortalarda gorunmedigin icin kizgindik sana,bu konu sayesinde durulduk biraz..
Acma arayi bu kadar yahu:rendeer:
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
7zhysRJcJMPpL7nAY4VEzQw2FpgR8HvRsor5MFTghQQxC1TAuXpUynzlmi6BxpL1CX3dhIodWggY8NsSH5ljmtYYgEhKDqgCPNKlSW0g20zkgW-bUHu9Dhf0gUXmWznMYlN4SRpyDB-jg-3dgsZHuCZDiC1uOfYgyksvmMAXdGI=w384-h384-nc
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi olmuş,birinin açması lazımdı zaten.şimdi bu konu ne hakkında? :)
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Keşke konu nasıl açılır diye konu açsaymışsın :)
Konu açmadan neler yapılır,niye konu açılır,konu açmanın amacı,konu açarken ki beklentiler ...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
cevap veren herkeze tşk bu konuyu açmakla sizlere faydalı olabildiysem ne mutlu bana :)

Ortalarda gorunmedigin icin kizgindik sana,bu konu sayesinde durulduk biraz..
Acma arayi bu kadar yahu:rendeer:

Biz eski üyeler olarak harbiden dinazorlaşmışız, burayı halen motosiklet forumu zannediyordum ve gittikçe sosyal medya sayfasına döndüğünü farketmemişim.
Jeton yeni düştü daha iyi mi :)
Bundan sonra çok yazarım.
Yarın sabah erkenden kalkıp "Günaydın millet" diye konu açacağım mesela.
Görüşürüz artık bol bol :)

Millet veryansın ediyor "ne olacak bu forumun hali" diye, yönetim "kendiniz çözseniz, heh he :king: " modunda.
Admin ise yıllar önceki amatör ruh ve heyacanını çoktan kaybetti. Normaldir, belki o zaman bekardı bile. Şimdi çoluk çocuk iş güç derken foruma emek verme zamanı olmuyor. Anlamak lazım.
Ne yapalım, zaman çok şeyi değiştiriyor.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
147
Abi senin böyle bir konu açtığını görünce ilk etapta kendimi tokatlayacaktım, bende de bir geç jeton düşme durumları oldu :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst