cevap veren herkeze tşk bu konuyu açmakla sizlere faydalı olabildiysem ne mutlu bana
Ortalarda gorunmedigin icin kizgindik sana,bu konu sayesinde durulduk biraz..
Acma arayi bu kadar yahu:rendeer:
Biz eski üyeler olarak harbiden dinazorlaşmışız, burayı halen motosiklet forumu zannediyordum ve gittikçe sosyal medya sayfasına döndüğünü farketmemişim.
Jeton yeni düştü daha iyi mi

Bundan sonra çok yazarım.
Yarın sabah erkenden kalkıp "Günaydın millet" diye konu açacağım mesela.
Görüşürüz artık bol bol
Millet veryansın ediyor "ne olacak bu forumun hali" diye, yönetim "kendiniz çözseniz, heh he :king: " modunda.
Admin ise yıllar önceki amatör ruh ve heyacanını çoktan kaybetti. Normaldir, belki o zaman bekardı bile. Şimdi çoluk çocuk iş güç derken foruma emek verme zamanı olmuyor. Anlamak lazım.
Ne yapalım, zaman çok şeyi değiştiriyor.