Konu neydi bu arada ?
Arkadaşlar " Allah ıslah etsin , içen bir kardeşinizim" gece 12 den sonra attığım mesajları çok kaale almayın.
Bu konu tam benlk yani,
Konu neydi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
Bugün sınava girdim A2 ehliyet sınavını geçtim , sınav stresini yaşamayalı 20 sene olmuş , altıma ediyordum korkudan
Motorumu akademiye bırakmıştım 1 ay oldu satın alalı ama hocaların telkini doğrultusunda üzerine bile binme şansım olmadı maalesef
Çok mutluyum
87 de 20.000.000 tl bayram harçlığı alıp kafayı kırmıştım yanlışlıkla mı verdi acaba diye
Şimdi de yakın bir hissiyattayım.
Yarın gidip motorumu seveceğim sonra da öpüp izin isteyip üzerine binmek istiyorum.
İlk gece heyecanı gibi
