konu açayım dedim açtım

Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi lazım yani, keşke herkeş konu açsa
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
198
Önce bir araştırsaydınız... Ne kadar armut pil ağzıma düş'çü bir milletiz ! Zaten bir sürü açılmış konu var... (!)
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konu neydi bu arada ?

Arkadaşlar " Allah ıslah etsin , içen bir kardeşinizim" gece 12 den sonra attığım mesajları çok kaale almayın.

Bu konu tam benlk yani,

Konu neydi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Bugün sınava girdim A2 ehliyet sınavını geçtim , sınav stresini yaşamayalı 20 sene olmuş , altıma ediyordum korkudan :)
Motorumu akademiye bırakmıştım 1 ay oldu satın alalı ama hocaların telkini doğrultusunda üzerine bile binme şansım olmadı maalesef :)

Çok mutluyum :)

87 de 20.000.000 tl bayram harçlığı alıp kafayı kırmıştım yanlışlıkla mı verdi acaba diye

Şimdi de yakın bir hissiyattayım.

Yarın gidip motorumu seveceğim sonra da öpüp izin isteyip üzerine binmek istiyorum.

İlk gece heyecanı gibi :p
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Snappy x bulucam olm seni ;)
 
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
229
şimdi ben bu konuyu niçin açtım? nasıl açtım? bunu izaha gerek yok. gördünüz, geldim açtım! ama, açmamış da olabilirim. açmışsam açmışımdır, açmamışsam açmamışımdır. görünen köy... uzakta değildir. konuyu açtık da sonradan açmadık mı dedik? bunlar bi takım uydurma laflardır... sahi ya bu konuyu neden açtın?
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
126
maşallah forum inci sözlügu aratmaz oldu gulmek icin buraya girmeye basladm artk :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst