- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
sanıyorum 60evlerde gördüğümde oydu
Beyler buluşma saati 18:00 benim için biraz erken. Ben ancak 18:45'te filan orada olabilirim.
Sıkıntı olur mu?
Allah rahmet eylesin, gözünüzü seveyim şu koruma ekipmanlarınızı giyin takın edin. kaliteli ekipmanlar alın 15-20 liralık kasklar da değil. bak çokokerem sözüm en çok sana.
iyi günler erayımcıbırcı olacakmışsın hadi bakalım hayırlısı
sen de o hatayı yapacaksın demek
) alırsın yamaha olursun baba, tamam ford-lord gibi uyumlu olmadı ama olsun.
bana uyar yer mekan zaman verin
mert senin için sevindim ama nerde sucuter kardeşliği beni erdemle yanlız bıraktın önce kürşat capırcı simdide sen
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
Arkadaşlar merhaba,
motoru sattım. Gebzeden bir arkadaş ile anlaştık ama henüz teslim etmedim. hafta içi bitiricez bu işi, sonra da cbr.![]()
Kürşat hakket benden betersin
nerelerdesin sen?
Erdem kardeşim, cbr candır. yamaha ne ki org gibimüzik seti yapandan motorcu mu olur
![]()
Eray abi Honda iyidir. Sorun yaşamazsın. Yamaha 250'lik yapana kadar en stabili Honda
Bu arada Hyosung GT250R 'ın 2013 modeli çok hoşuma gitti. Bi test etmek lazım.
Bi de Megelli 250R var test etmek istediğim. Bence marka/modelden ziyade keyif almak önemli.
Gaz açınca gitsin, frene basınca dursun, yolda kalmasın yeter bence.
Bu arada @kürşat ışık, Bolulu arkadaşların teklifi ne? Kaçırdım da?![]()
@kürşat ışık, olabilir aslında. Ben katılmak isterim. Ama çadır işi biraz ters bana![]()
bugün kimler geliyor. mangal yok sadece çay+kola+gazoz yapacağız.
ben 3 gecedir çadırdayım...
tam benlik aslında...
Kürşat efendi sen yaşıyor muydun ? Bende seni hasta yakınları linç etti diye düşünmeye başlamıştım![]()
aynen siyah cbr 250. son zamanlar genelde kask takiyordu,her kasksiz gordugumde uzun uzun anlatiyordum mutlaka bakkala bile giderken takmasi gerektigini.
Yasi kucuk ama yuregi buyuk bi kardesimizdi ugur,tanisaydin sende cok severdin.