[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
HoroZoğlu mangal işi ne oldu gidiyormuyuz
Benim 553 372 7321 bi görüşsek iyi olur yer hakkında 3 kişi gelebiliriz

yengen vizesi alacaklar var aramızda onları bekliyoruz :) yine 4-5 kişi çıkar bizden..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

çarşamba günü sakarya grubu ile mangal yapmayı planladığımız yer https://maps.google.com/maps/ms?msid=208489608720989196213.0004ddc43a7a653898549&msa=0&ll=40.741437,30.291109&spn=0.017428,0.042272 ilgililere duyurulur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
http://www.bizimkocaeli.com/polis-adliye/80931-golcukte-motor-kazasi-bir-olu-bir-yarali.html

Genç bi kardeşimiz vefat etmiş motosiklet kazasıyla. Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,ailesine sabırlar diliyorum. Mümkün olduğu kadar dikkat edelim beyler...
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
http://www.bizimkocaeli.com/polis-adliye/80931-golcukte-motor-kazasi-bir-olu-bir-yarali.html

Genç bi kardeşimiz vefat etmiş motosiklet kazasıyla. Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,ailesine sabırlar diliyorum. Mümkün olduğu kadar dikkat edelim beyler...

allah rahmet eylesin, genç bir kardeşimizmiş. tanıyormuydun sen? değirmendere de oturuyormuş. Choppercı bir genç vardı ona benzettim ben.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Vefat eden arkadaşa Allah Rahmet eylesin. Umarız oradaki son kaza olur bu.

Gece sürüşlerinde bilmediğimiz yollara ve virajlara dikkat edelim...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Vay arkadaş ben bu akşam biliyordum bu mangal işini 1 100cl vodka da ayarlamıştım ama gene Hazine'ye kaldı
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Eee yapacak birşey yok 3 gece gene vuracam kadehin dibine dibine
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Vefat eden Berkay Demirci daha yeni gorusmustum d.derede benim kuzenin cocukluk arkadasiydi bizde arada selamlasirdik,fazla muhabbetim yoktu ama denilene gore iyi cocukmus surekli ismini duyardim onceden chopperi varmis satip cbr 125 almis, full korumali gezen bi arkadasmis ama maalesef motor ikiye bolununce kurtulamamis,artcisida varmis fakat onun hayati tehlikesi olmasigi soylendi.
Allah rahmet eylesin
Sonucta haber bize geldiginden beri bana 20-30 kisi motoru birak dedi,lutfen dikkatli olalim arkadaslar.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Kaza yapan arkadasa Allahtan rahmet ailesine bassaglıgı diliyorum.

Burak pskolog ısını dusun kardesım
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Kaza yapan arkadasa Allahtan rahmet ailesine bassaglıgı diliyorum.

Burak pskolog ısını dusun kardesım

Dusunuyorum, dusunuyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Yarin 18:00 de gecen hafta bulustugumuz metin abinin mekanda toplaniyoruz. 18:30 da hareket.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
yarın gebzede olacağım, erken dönüp sizlere katılacağım. eğer bir aksilik olmazsa motoru vermiş olurum.
1500 cc dizel yaparım 4 teker :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-turkiye-de-tek-yurt-disi-ozel-grenaj-li-cbr-250r-118088117/detay/

şu motor çok şık duruyor ya,
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Berkay cok sevdigim bir kardesimdi. bu devirde zor bulunacak tipte bir insandi.delikanli,mert,durust,sessiz ve korkusuzdu. arkadasim gokberkin kardesiydi. motosiklet konusunda surekli danişirdi bana. cbr 250 yi sifir km aldi.babasi ile konusmustuk bu konuda. daha once borelli ledow u vardi.
kendisini cok sevdigim icin surekli kask takmasi konusunda uyarirdim.kaza aninda kaski olmadigi icin kafasina aldigi darbe ile hayatini kaybetmis.

cenazesi yarin ogle namazindan sonra degirmendere merkez camiinden kalkacak. taniyan varsa gelsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Berkay cok sevdigim bir kardesimdi. bu devirde zor bulunacak tipte bir insandi.delikanli,mert,durust,sessiz ve korkusuzdu. arkadasim gokberkin kardesiydi. motosiklet konusunda surekli danişirdi bana. cbr 250 yi sifir km aldi.babasi ile konusmustuk bu konuda. daha once borelli ledow u vardi.
kendisini cok sevdigim icin surekli kask takmasi konusunda uyarirdim.kaza aninda kaski olmadigi icin kafasina aldigi darbe ile hayatini kaybetmis.

cenazesi yarin ogle namazindan sonra degirmendere merkez camiinden kalkacak. taniyan varsa gelsin.

Vefat eden kardeşimizi şahsen tanımazdım,belki görmüşlüğüm vardır,bilemiyorum. Ama kardeşimin yaş grubundanmış. Hakkında çok güzel şeyler söylüyorlar. Bu yaşta bu kadar güzel anılmak her adama nasip olmaz. Allah mekanını cennet eylesin. Kask taksaydı belki daha farklı olabilirdi ama ecel geldi mi hersey bahane...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Berkay cok sevdigim bir kardesimdi. bu devirde zor bulunacak tipte bir insandi.delikanli,mert,durust,sessiz ve korkusuzdu. arkadasim gokberkin kardesiydi. motosiklet konusunda surekli danişirdi bana. cbr 250 yi sifir km aldi.babasi ile konusmustuk bu konuda. daha once borelli ledow u vardi.
kendisini cok sevdigim icin surekli kask takmasi konusunda uyarirdim.kaza aninda kaski olmadigi icin kafasina aldigi darbe ile hayatini kaybetmis.

cenazesi yarin ogle namazindan sonra degirmendere merkez camiinden kalkacak. taniyan varsa gelsin.

Allah rahmet eylesin. cbr siyahmıydı? bazen genç bir çocuk görüyordum geçende gördüm gölcükte 2 kişi kafalarında kask yoktu.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
aynen siyah cbr 250. son zamanlar genelde kask takiyordu,her kasksiz gordugumde uzun uzun anlatiyordum mutlaka bakkala bile giderken takmasi gerektigini.

Yasi kucuk ama yuregi buyuk bi kardesimizdi ugur,tanisaydin sende cok severdin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst