- Katılım
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,052
HoroZoğlu mangal işi ne oldu gidiyormuyuz
Benim 553 372 7321 bi görüşsek iyi olur yer hakkında 3 kişi gelebiliriz
yengen vizesi alacaklar var aramızda onları bekliyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
çarşamba günü sakarya grubu ile mangal yapmayı planladığımız yer https://maps.google.com/maps/ms?msid=208489608720989196213.0004ddc43a7a653898549&msa=0&ll=40.741437,30.291109&spn=0.017428,0.042272 ilgililere duyurulur.