[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
270 KM yol yaptım hafta sonu. çok keyifli geçti hakikaten de. istanbul olması ayrı bir keyif
az sonra yine istanbul'a doğru yola çıkıyorum ama bu sefer arabayla :)
Erdemim benzetme çok güzel olmuş :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Çarşamba toplantısında eski yoldaki sahilde (sanayinin karşı tarafı) mangal yapmayı öneriyorum. geçen haftaki gibi 18:30 - 19:00 gibi toplanırız. Ufaktan mangalımızı yakarız. Semaver varsa çayımızı yaparız. 21:30 gibi dağılırız...
Çarşamba uymayan varsa salı ya da perşembe yapabiliriz. Hemen dönüş yaparsanız iyi olur.

Ha mangalı Yuvacıkta yapalım derseniz o da olur..
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Çarşamba toplantısında eski yoldaki sahilde (sanayinin karşı tarafı) mangal yapmayı öneriyorum. geçen haftaki gibi 18:30 - 19:00 gibi toplanırız. Ufaktan mangalımızı yakarız. Semaver varsa çayımızı yaparız. 21:30 gibi dağılırız...
Çarşamba uymayan varsa salı ya da perşembe yapabiliriz. Hemen dönüş yaparsanız iyi olur.

Ha mangalı Yuvacıkta yapalım derseniz o da olur..

Benim için uygundur :) Ne getiriyoruz?
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Sakarya ekibinede soyledim, onlarada uyarasa esme tarafinda sapanca kenarinda yapacagiz.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
sakaryadaki arkadaşlarla ortada buluşalım diye orası bakalım daha net değil zaten
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
bana uyar yer mekan zaman verin
mert senin için sevindim ama nerde sucuter kardeşliği beni erdemle yanlız bıraktın önce kürşat capırcı simdide sen
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Arkadaşlar merhaba,
motoru sattım. Gebzeden bir arkadaş ile anlaştık ama henüz teslim etmedim. hafta içi bitiricez bu işi, sonra da cbr. :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Davetimize buyrun gelin ,bekliyoruz...

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/116893-8-9-haziran-bolu-motosiklet-gunlukleri.html
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar merhaba,
motoru sattım. Gebzeden bir arkadaş ile anlaştık ama henüz teslim etmedim. hafta içi bitiricez bu işi, sonra da cbr. :)

Vaay iyimiş :)
Nette çok güzel CBR 250 ilanları var. Almadan önce haber ver. ;) Buradan paylaş, inceleyelim. Hatta almaya beraber gidebiliriz.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
HoroZoğlu mangal işi ne oldu gidiyormuyuz
Benim 553 372 7321 bi görüşsek iyi olur yer hakkında 3 kişi gelebiliriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst