- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
Senin kask, altta scooter, ve scootera soverek giden bir adam gordum. Bu kadar tesaduf olur
:_) yok ben degildim
Senin kask, altta scooter, ve scootera soverek giden bir adam gordum. Bu kadar tesaduf olur
Çarşamba toplantısında eski yoldaki sahilde (sanayinin karşı tarafı) mangal yapmayı öneriyorum. geçen haftaki gibi 18:30 - 19:00 gibi toplanırız. Ufaktan mangalımızı yakarız. Semaver varsa çayımızı yaparız. 21:30 gibi dağılırız...
Çarşamba uymayan varsa salı ya da perşembe yapabiliriz. Hemen dönüş yaparsanız iyi olur.
Ha mangalı Yuvacıkta yapalım derseniz o da olur..
evet 2 ay eğitimdeyim artık.
Arkadaşlar merhaba,
motoru sattım. Gebzeden bir arkadaş ile anlaştık ama henüz teslim etmedim. hafta içi bitiricez bu işi, sonra da cbr.![]()
hocam teşekkürler,Hayirli olsun 0 mi alacaksin
Arkadaşlar merhaba,
motoru sattım. Gebzeden bir arkadaş ile anlaştık ama henüz teslim etmedim. hafta içi bitiricez bu işi, sonra da cbr.![]()