[Kocaeli - MT]

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler buluşma saati 18:00 benim için biraz erken. Ben ancak 18:45'te filan orada olabilirim.

Sıkıntı olur mu?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Allah rahmet eylesin, gözünüzü seveyim şu koruma ekipmanlarınızı giyin takın edin. kaliteli ekipmanlar alın 15-20 liralık kasklar da değil. bak çokokerem sözüm en çok sana.


iyi günler erayım :) cıbırcı olacakmışsın hadi bakalım hayırlısı :) sen de o hatayı yapacaksın demek :)) alırsın yamaha olursun baba, tamam ford-lord gibi uyumlu olmadı ama olsun.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Allah rahmet eylesin, gözünüzü seveyim şu koruma ekipmanlarınızı giyin takın edin. kaliteli ekipmanlar alın 15-20 liralık kasklar da değil. bak çokokerem sözüm en çok sana.


iyi günler erayım :) cıbırcı olacakmışsın hadi bakalım hayırlısı :) sen de o hatayı yapacaksın demek :)) alırsın yamaha olursun baba, tamam ford-lord gibi uyumlu olmadı ama olsun.

hocam, aslında alternatiflere bakmıyor değilim ama en cazip o duruyor. napiym :)
teslim edicem motoru bugün, bakalım artık bir aksilik olmazsa.
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
vefat eden kardeşimiz için çok üzüldüm, allah geride kalanlara sabır versin,
şu ekipman olayının öneminide daha nasıl anlatabiliriz bilmiyorum, illaki birilerinin aramızdan ayrılması mı gerekiyor..
yazık günah gerçekten..:(

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

bana uyar yer mekan zaman verin
mert senin için sevindim ama nerde sucuter kardeşliği beni erdemle yanlız bıraktın önce kürşat capırcı simdide sen
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

mustafa abi ben her zaman yanındayım..
erdem arbiyle seni yalnız burakmam, bugün sana yarın bana, çapırcı düşmanı herif..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

Arkadaşlar merhaba,
motoru sattım. Gebzeden bir arkadaş ile anlaştık ama henüz teslim etmedim. hafta içi bitiricez bu işi, sonra da cbr. :)

hayırlı uğurlu olsun eray..
sen bi al arkadan geliyorum bende ..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

bu arada bolu'lu arkadaşlarmızın yapmış olduğu teklife sıcak bakan var mı?


Ulean cevap yazmaya acıkmışım, foruma girmeyeli baya olmuş..:)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Kürşat hakket benden betersin :)
nerelerdesin sen?
Erdem kardeşim, cbr candır. yamaha ne ki org gibi :) müzik seti yapandan motorcu mu olur :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Eray abi Honda iyidir. Sorun yaşamazsın. Yamaha 250'lik yapana kadar en stabili Honda :D

Bu arada Hyosung GT250R 'ın 2013 modeli çok hoşuma gitti. Bi test etmek lazım.
Bi de Megelli 250R var test etmek istediğim. Bence marka/modelden ziyade keyif almak önemli.

Gaz açınca gitsin, frene basınca dursun, yolda kalmasın yeter bence.

Bu arada @kürşat ışık, Bolulu arkadaşların teklifi ne? Kaçırdım da? ;)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hacı, çok araştırdım biliyorum bu sınıftaki muadilleri. cbr en iyisi, ikinci eli de güzel.
neyse bir teslim edeyim de, bakıcaz artık.
zaten 2 tane kafama yatan cbr var, anlaşırsak el sıkışırız
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Kürşat hakket benden betersin :)
nerelerdesin sen?
Erdem kardeşim, cbr candır. yamaha ne ki org gibi :) müzik seti yapandan motorcu mu olur :)

eray bi fırsat yakaladım vurdum kendimi kumsallara..
batı karadeniz sahillerini dolaştım , motor + çadır + deniz + kum ..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

Eray abi Honda iyidir. Sorun yaşamazsın. Yamaha 250'lik yapana kadar en stabili Honda :D

Bu arada Hyosung GT250R 'ın 2013 modeli çok hoşuma gitti. Bi test etmek lazım.
Bi de Megelli 250R var test etmek istediğim. Bence marka/modelden ziyade keyif almak önemli.

Gaz açınca gitsin, frene basınca dursun, yolda kalmasın yeter bence.

Bu arada @kürşat ışık, Bolulu arkadaşların teklifi ne? Kaçırdım da? ;)

8-9 haziran bolunun doğal güzelliklerini gezdirmeye davet etmişler..
isteyen çadır, isteyen pansiyon falan.. önceki sayfaları okurken rastgeldim bende...
fiyatlarda gayet uygundu...

http://www.motosiklet.net/forum/etk...3-8-9-haziran-bolu-motosiklet-gunlukleri.html
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
@kürşat ışık, olabilir aslında. Ben katılmak isterim. Ama çadır işi biraz ters bana ;)

ben 3 gecedir çadırdayım...
tam benlik aslında..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

bugün kimler geliyor. mangal yok sadece çay+kola+gazoz yapacağız.

bursadan misafirlerim var , bugün yola çıkacaklar, erken çıkarlarsa uğrarım yanınıza..
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Çadırım olsa benim için de sorun olmaz ama SS motosikletle çadır taşıma pek cazip gelmiyor açıkçası.

Sadece hafif bir sırt çantası olabilir ancak.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
aynen siyah cbr 250. son zamanlar genelde kask takiyordu,her kasksiz gordugumde uzun uzun anlatiyordum mutlaka bakkala bile giderken takmasi gerektigini.

Yasi kucuk ama yuregi buyuk bi kardesimizdi ugur,tanisaydin sende cok severdin.

bir kaç kez gördüm her serferinde kask yoktu Allah rahmet eylesin dua etmekten başka yapabileceğimiz bir şey yok malesef.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Ben eve dondum, bu kadar kalabalik olacagimizi tahmit etmiyordum.

Tavuklar iyi yetti ha....

Erkan agzina saglik.

Ugur fotolari bekliyoruz.


Gelmeyenler ve yengen vizesi bitenler cok fena seyler kacirdiniz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst