1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower
6-KutlayGül (İstanbuldan Katılacak)
bu arada mustafa kardeşim sende tel ızgara var diyorlar doğrumu? yemek nevalesini oradan alırız ama birde ızgaraya para vermeyelim dedik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
cmt günü hava 30 derece olacak yanacağımızın resmidir.
arkadaşlar şilede yüzme olacakmı ona göre gidelim yanımıza bişeler alalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
değerli arkadaşlarım motor dostları. Honda Haldızlar Plaza bir motor testi başlatmış katılmamızı rica ediyolar tabiki katılcaz. yer olarak ben körfez pistini istiyorum. destekleyen arkadaşlar mesaj yerine bu yazıyı kopyalasın. " KÖRFEZ PİSTİNİ İSTİYORUZ "
katılım için teşekkür ederim
ızgara bende varmı başka şeyler koltuğun altını dolduralım