[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
sakarya'dan ses yok istanbul'dan kutlay geliyor, kız arkadaşıyla gelecek arkadaş kimdi adı listede var mı bilemedim, buralardaysa parmak kaldırsın. 6 kişi görünüyoruz şu anda..
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
kimsede ses yok herkez dilini yuttu. size bi KIYAK molalarda pro resimler benden :pl:

bu arada hayırlı kandiller
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Cumartesi gunu derince tarafindan gelecek arkadaslar. İstanbuldan gelecek kutlay arkadasimiz pazari bilmedigi icin giselerden sonra cezaevinin kardisindaki petrolde bekleyip kutlayida alarak bulusma noktasina gelebilir misiniz? Kendiside yaziyi okur sanirim en kotu cepten soyleriz. Ben seni alirim demistim. zaten siz o taraftan geliyorsunuz. Ben tekrar o yolu gitmeyeyim

Kutlay kardesim, otobandan ilk bati cikisindan cikiyorsun giselerden gectikten sonra 500 mt falan ilerde sagda ilk benzinlige giriyorsun.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Cumartesi gunu derince tarafindan gelecek arkadaslar. İstanbuldan gelecek kutlay arkadasimiz pazari bilmedigi icin giselerden sonra cezaevinin kardisindaki petrolde bekleyip kutlayida alarak bulusma noktasina gelebilir misiniz? Kendiside yaziyi okur sanirim en kotu cepten soyleriz. Ben seni alirim demistim. zaten siz o taraftan geliyorsunuz. Ben tekrar o yolu gitmeyeyim

Kutlay kardesim, otobandan ilk bati cikisindan cikiyorsun giselerden gectikten sonra 500 mt falan ilerde sagda ilk benzinlige giriyorsun.

kutlay kardesım ben senı alıcam. Korfez otobandan cık ızmıt ıstıkametinde devam et ılk opete gır orda beklıcem. Saat 9da.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
erdem beraber karşılarız ben onu körfez çıkışından alırım yanına geliriz ok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

erdem beraber karşılarız ben onu körfez çıkışından alırım yanına geliriz ok kutlay sen körfezden çık ben bekliyor olcam
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
erdem beraber karşılarız ben onu körfez çıkışından alırım yanına geliriz ok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

erdem beraber karşılarız ben onu körfez çıkışından alırım yanına geliriz ok kutlay sen körfezden çık ben bekliyor olcam

tamam opet 60evlerde bekliyo olucam
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Siz kalacak mısınız orada, bu iş neden Pazar günü değil? !! :)

pazar günü gelemeyenler vardı.. cumartesi yaptık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

Sabah saat 9 gibi çıkmış olurum Kadıköy'den.

sen onu 8:45 yap :) yoksa geç olur.. birde körfez çıkışında mı yoksa opette mi buluşacaksınız onu netleştirelim sonra sabah sabah herkes birbirini aramasın. Sen telefonunu erdem le mustafayada gönder (bloower).
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
körfezden ben karşılıyacam beraber 60 evler opete gidecez erdemle buluşcaz ordan yanınıza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst