- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
aga varmış
aga varmış
Cumartesi gunu derince tarafindan gelecek arkadaslar. İstanbuldan gelecek kutlay arkadasimiz pazari bilmedigi icin giselerden sonra cezaevinin kardisindaki petrolde bekleyip kutlayida alarak bulusma noktasina gelebilir misiniz? Kendiside yaziyi okur sanirim en kotu cepten soyleriz. Ben seni alirim demistim. zaten siz o taraftan geliyorsunuz. Ben tekrar o yolu gitmeyeyim
Kutlay kardesim, otobandan ilk bati cikisindan cikiyorsun giselerden gectikten sonra 500 mt falan ilerde sagda ilk benzinlige giriyorsun.
erdem beraber karşılarız ben onu körfez çıkışından alırım yanına geliriz ok
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------
erdem beraber karşılarız ben onu körfez çıkışından alırım yanına geliriz ok kutlay sen körfezden çık ben bekliyor olcam
tamam opet 60evlerde bekliyo olucam
Siz kalacak mısınız orada, bu iş neden Pazar günü değil? !!![]()
Sabah saat 9 gibi çıkmış olurum Kadıköy'den.