[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Mertin belirlerdigi saat ve yer uygun. İst ve sakaryadan gelecekler var onlarinda rahatca gelebilecegi bir saat
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:thumleft:siz biryere gitmek için otomabile binersiniz. biz burağa söyleriz o ayarlar:thumleft:
susuzluk hiç bir şey tecrübe herşey. tecrübeni gider
ya arkadaşlar yanlış anlamayın tabiki burak arkadaşımızı kırmak yada yük olmak istemem
şileeeee bencede
yanımıza ne alacaz birşeyler söyleyin
saat kaç gibi çıkarız
benim tecrübem yok
zaten o yüzden böyle yazdım tabikide yardımcı olmak gerek onun tecrübesi varya ondan :)
birini kızdırırsam herkeze benden özür ısmarlıyom :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
kaç kişi gibiyiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

mert ne yağmurdu be yemin ediyorum niyet etsem gusül olurdu o derece
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
dedim ya, ne zaman motora binsek yağmur yağar, ne zaman kapalı bir yerde olsak yağmur diner :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
liste şişmedi hala

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower

GÜNCELLLLLL
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
valla şu gezi işi çok güzel oolacak gibi.. benim gelemeyişim kesinleşti malesef..gerçi motor sayısı da gayet ideal , bitane chopper ha var ha yok , demi erdem abi..üzülsen mi sevinsen mi bilemedim be...:)
ama fotoları bekliyorum kesinlikle..bol bol foto, ve mustafa abi tabiki videolar..:)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
videoları koycam. bu sefer titreşim üzerine çalışıyorum. inşallah o sorunuda çözerim yanlız kamerayı takacak motor lazım olcak. malum benimkine takacak yer yok
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower
6-seyithan (eken klarnete artçı olacak)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=05J88AGZbA4

ahahahadhaydfauf ne salak insanlar var :D izleyin :D
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower
6-seyithan (eken klarnete artçı olacak)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=05J88AGZbA4

ahahahadhaydfauf ne salak insanlar var :D izleyin :D


amacı neydi çok üzdü motoru çokk
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
hava güzel gibi sanki? dümbüldek suyuna gidelim mi cengiz abi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

ve mesai yolu gözükür :) bugün de dümbelek suyu yalan oldu :/
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
22
Kırmızı NC 700 XA Full orjinal honda aksesuarlı....


n32br.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst