- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
onu biliyoz mecbur alcan onuda
o dişliyi bir an önce değiş kardeşim
o dişliyi bir an önce değiş kardeşim
onu biliyoz mecbur alcan onuda
o dişliyi bir an önce değiş kardeşim
bakalım , varsa direk taktırırım, bu arada zincir temizliğide hallolmuş olur...
Yzf hayirli olsun emreizmitte ne cok yamahaci varmiss
Bu arada yarin istanbula gelen yok heralderotam atasehir ve bahcesehir motomarketim sonra donucem
Bizim forumda atv hakkinda bilgisi olan var midir ?)
Pumarex adventurer 200 almaya gidicem
İzmit yarin aralikli yagisli ama istanbul parcali bulutlu gosteriyo bende ona guvenip yola ciksammi hala dusunuyorumkerem bende istanbula gitçektim ama hava biraz yağışlı gibi. vazgeçtim motorla gitmekten
arkadaşlar bence burak abi yeteri kadar çaba sarfetti. her şeyi de devletten beklememek lazım
cumartesi günü saat 10:00da perşembe pazarında tam otoparkın girişinde toplanalım. 10:15'e kadar zaten herkes toplanmış olur ve yola çıkarız.
listeyi ben başlatıyorum, lütfen herkes kendini eklesin. durumu belli olmayanlar da yanına parantez içinde not düşerlerse organize eden kişiler için işi daha kolaylaştırmış oluruz. arkadaşlar perşembe akşamına kadar herkes kesin şekilde katılım durumunu belirtmiş olsun lütfen. perşembe akşamından sonra gelen katılımları almayalım. belki azıcık disiplin gelir kocaeli grubumuza
adam haklı