[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
geldim geldim, işten yeni geldim anca.. hazırlıyorum şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

bakalım , varsa direk taktırırım, bu arada zincir temizliğide hallolmuş olur...

2 dişli ve zinciri takım olarak değiştir mutlaka, öbür türlü 2 kere masraf edersin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

1. rota şile köy yolu..

8736457904_f9e1365651_z.jpg


2.rota iznik gölü (Güzel köfte + kaplıca içerir + dileyen yüzebilir)

8735349025_50f83104c6_b.jpg
 
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
30
Yzf hayirli olsun emre :) izmitte ne cok yamahaci varmiss
Bu arada yarin istanbula gelen yok heralde :) rotam atasehir ve bahcesehir motomarketim sonra donucem
Bizim forumda atv hakkinda bilgisi olan var midir ?)
Pumarex adventurer 200 almaya gidicem

kerem bende istanbula gitçektim ama hava biraz yağışlı gibi. vazgeçtim motorla gitmekten
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
kerem bende istanbula gitçektim ama hava biraz yağışlı gibi. vazgeçtim motorla gitmekten
İzmit yarin aralikli yagisli ama istanbul parcali bulutlu gosteriyo bende ona guvenip yola ciksammi hala dusunuyorum
Olmadi persembe aciyo hava o zaman giderim ama atv konusundada sabirsizlik var icimde :)
Ayrica su amortisorude hemen yaptirmak istiyorum on freni bile korkarak sıkıyorum :/
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
e hadi harita harita dediniz, yok oldunuz? iznik mi? şile mi? karar verin bakalım.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
umuttepe kampüs üstü köy yolundan şile o zaman..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------

8738864890_33c93370aa.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

sakarya'dan da katılan arkadaşlar olacak
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
şileeeee bencede
yanımıza ne alacaz birşeyler söyleyin
saat kaç gibi çıkarız
benim tecrübem yok :silent:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:flower: burak bizi şileye götür :flower:
:thumleft:siz biryere gitmek için otomabile binersiniz. biz burağa söyleriz o ayarlar:thumleft:
susuzluk hiç bir şey tecrübe herşey. tecrübeni gider
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Merhaba arkadaşlar. Benim durumlar tam belli değil işler yoğun... Rota için rota güzel ancak köy yolu ve bol viraj var daha birbirimizin sürüş karakterini bilmiyoruz tecrübeli-tecrübesiz kim var belli değil göz yapalım derken kaş çıkartmayalım Allah korusun. Bence ilk uzun yol gezisi için daha kolay ulaşımı olan geniş bir yol tercih etsek daha güzel olmazmı?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
arkadaşlar bence burak abi yeteri kadar çaba sarfetti. her şeyi de devletten beklememek lazım :)

cumartesi günü saat 10:00da perşembe pazarında tam otoparkın girişinde toplanalım. 10:15'e kadar zaten herkes toplanmış olur ve yola çıkarız.

listeyi ben başlatıyorum, lütfen herkes kendini eklesin. durumu belli olmayanlar da yanına parantez içinde not düşerlerse organize eden kişiler için işi daha kolaylaştırmış oluruz. arkadaşlar perşembe akşamına kadar herkes kesin şekilde katılım durumunu belirtmiş olsun lütfen. perşembe akşamından sonra gelen katılımları almayalım. belki azıcık disiplin gelir kocaeli grubumuza ;)

cumartesi, şile gezisi için liste:
1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
3-klarnet erkan (her an ekebilir!) :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
cumartesi, şile gezisi için liste:
1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!) eker

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

arkadaşlar bence burak abi yeteri kadar çaba sarfetti. her şeyi de devletten beklememek lazım :)

cumartesi günü saat 10:00da perşembe pazarında tam otoparkın girişinde toplanalım. 10:15'e kadar zaten herkes toplanmış olur ve yola çıkarız.

listeyi ben başlatıyorum, lütfen herkes kendini eklesin. durumu belli olmayanlar da yanına parantez içinde not düşerlerse organize eden kişiler için işi daha kolaylaştırmış oluruz. arkadaşlar perşembe akşamına kadar herkes kesin şekilde katılım durumunu belirtmiş olsun lütfen. perşembe akşamından sonra gelen katılımları almayalım. belki azıcık disiplin gelir kocaeli grubumuza ;)




adam haklı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst