[Kocaeli - MT]

Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
sen bilirsin arkadaşım yollar virajlı güzel bi güzergah hız yapmak yasak düşün taşın ona göre plan yap haber verirsin kesin haber perşembe gelsin
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
15
hız yoksa ben varım kesin artçımla beraber
derdim size engel olmamak yoksa böle bi gezide bulunmak istiyorum
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
126
Arkadaşlar bende yeni yamaha yzf r125 imle aranızdayım , etkinliklere eksiksiz katılmak isterim :)
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Arkadaşlar bende yeni yamaha yzf r125 imle aranızdayım , etkinliklere eksiksiz katılmak isterim :)

hoşgeldin emre.. kazasız belasız bir ömür iki teker inşalah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

arkadaşlar motorun bi kaç bakımı var , bu hafta halletmeye çalışacağım.. birde pazar yapıyoruz diye cumartesiyi doldurdum ben..:)
sonradan cumartesiye çekilmiş, ben motoru bakımlarını yaptırsam bile gelemeyebilirim..
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
aramıza hoşgeldin emre :)

erdem abi hayırdır? çıpırcı olmuşsun diyorlar?
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
özür dilerim kürşatım seni kırmak istemezdim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

cıbırcıdan çıpırcı olmaz:pl:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
emre hoşgeldin aramıza tekerin düz bassın
evet arkadaşlar rotayı belirliyelim malüm biz 40 dk önce çıkcazzz :p

kürşat boşalt cumartesini yanlız koma beni senin çıpır olamzsa erdem bana takılır sonra üzme bizi
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
özür dilerim kürşatım seni kırmak istemezdim....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

cıbırcıdan çıpırcı olmaz:pl:

senin yüzünden cbr almıcam abi etme..:)
mustafa abi sözüm var, ertlenirse , ve motorun bi kaç bakımı var , o hallolursa,...:):)
ulean ne zormuş benim gelmem..:)
ama mustafa abi gelirsem biz yavaştan tın tın gideriz..
bu arada gitmediğim halde rotanızı belirledim ..:):) ama fotoyu koyamıyorum..?
mustafa abi nasıl koyuluyodu foto...:)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Yzf hayirli olsun emre :) izmitte ne cok yamahaci varmiss
Bu arada yarin istanbula gelen yok heralde :) rotam atasehir ve bahcesehir motomarketim sonra donucem
Bizim forumda atv hakkinda bilgisi olan var midir ?)
Pumarex adventurer 200 almaya gidicem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst