[Kocaeli - MT]

Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
erkan özledim klarnetinin sesini bir ara arkadaşlarlan kulamızın pasını silersin ne dersin?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Ergan gelcek mi cumartesi bilmiyoruz :)
Bu arada eraydan ses seda yok yahu hayatta mi konusan var mi :)
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
liste şişmedi hala

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower

GÜNCELLLLLL

Ben gelemeyeceğim haftasonu istanbula gitmem lazım. Gelseydim mustafa abiyle arkadan fıtı fıtı gelirdik biz :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
bende ne planlar yapıyordum bunlar kopar gider biz beraber . tavşan la kaplumbağa misali bir bakıyorlar bir önce varmışız :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
bende ne planlar yapıyordum bunlar kopar gider biz beraber . tavşan la kaplumbağa misali bir bakıyorlar bir önce varmışız :)

hayaller alemi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

Millet aglar gezelim de gezelim diye gezi yapıyoz katılım sıfır. Bizden bi cacık olmaz
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
arkadaşlar şilede yüzme olacakmı ona göre gidelim yanımıza bişeler alalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

değerli arkadaşlarım motor dostları. Honda Haldızlar Plaza bir motor testi başlatmış katılmamızı rica ediyolar tabiki katılcaz. yer olarak ben körfez pistini istiyorum. destekleyen arkadaşlar mesaj yerine bu yazıyı kopyalasın. " KÖRFEZ PİSTİNİ İSTİYORUZ "
katılım için teşekkür ederim
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower
6-KutlayGül (İstanbuldan Katılacak)

bu arada mustafa kardeşim sende tel ızgara var diyorlar doğrumu? yemek nevalesini oradan alırız ama birde ızgaraya para vermeyelim dedik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

cmt günü hava 30 derece olacak yanacağımızın resmidir.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower
6-KutlayGül (İstanbuldan Katılacak)

bu arada mustafa kardeşim sende tel ızgara var diyorlar doğrumu? yemek nevalesini oradan alırız ama birde ızgaraya para vermeyelim dedik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

cmt günü hava 30 derece olacak yanacağımızın resmidir.
arkadaşlar şilede yüzme olacakmı ona göre gidelim yanımıza bişeler alalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

değerli arkadaşlarım motor dostları. Honda Haldızlar Plaza bir motor testi başlatmış katılmamızı rica ediyolar tabiki katılcaz. yer olarak ben körfez pistini istiyorum. destekleyen arkadaşlar mesaj yerine bu yazıyı kopyalasın. " KÖRFEZ PİSTİNİ İSTİYORUZ "
katılım için teşekkür ederim
ızgara bende varmı başka şeyler koltuğun altını dolduralım
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
yani yüzülebilitesi var siz yanınızda getirin hava 30 derece girmeye durum olur keşke getirseydik demekten iyidir.

bu arada ızgara mevzusunu anlamadım var mı yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst