[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Hava ve durum şartlarım el verseydi kesin gelirdim. İstanbul'a geçiyorum :)
hem hava yağacak, sen nereye, gitme, dur :)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
tekerin düz bassın. arkadaşlar böyle olmuyor organize olalım . 27 si demiştik galiba herkez 27 sine hazırlansın ilk etepta nedersiniz . ufaktan bir buluşuruz. sonra gerisi gelir bence
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Bugün nihayet motoruma kavuşmak kısmet oldu.

Sevgili Koray abime vesile olduğu,yardımcı olduğu için,Sevgili Cem abime de içten alakası,ilgisi için çok teşekkür ediyorum.

Gerçekten gönül rahatlığı ile alınabilecek kadar temiz bir ybr sahibi olduğumu düşünüyorum. Uzun süre beklememe deydi diyebilirim :)

Bunlarda bugünden birkaç resim...

Cem abi ve ben...

http://img10.imageshack.us/img10/9626/resim001ps.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/8913/resim028y.jpg

http://img547.imageshack.us/img547/3438/resim008.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/7488/resim011p.jpg

Hayırlı olsun kardeşim,hep kendi aranızda takılıyorsunuz bi ara rotayı izmite doğru çevirinde kimsiniz nesiniz görelim yüzünüzü :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Bugün nihayet motoruma kavuşmak kısmet oldu.

Sevgili Koray abime vesile olduğu,yardımcı olduğu için,Sevgili Cem abime de içten alakası,ilgisi için çok teşekkür ediyorum.

Gerçekten gönül rahatlığı ile alınabilecek kadar temiz bir ybr sahibi olduğumu düşünüyorum. Uzun süre beklememe deydi diyebilirim :)

Bunlarda bugünden birkaç resim...

Cem abi ve ben...

http://img10.imageshack.us/img10/9626/resim001ps.jpg

http://img46.imageshack.us/img46/8913/resim028y.jpg

http://img547.imageshack.us/img547/3438/resim008.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/7488/resim011p.jpg

Afiyet olsun koçuma.. maşallah eski sahibi kadar kaliteli ve temiz :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uğur abi hayırlı ugurlu olsun yeni motorun. cok temiz ve güzel inan çok sevindim. başımızın üstünde yeriniz var. herzaman bekleriz sizi yalovaya :)

Emre kardeşim çok teşekkür ederim,Allah sana daha güzellerini nasip etsin,en kısa zamanda geleceğim insallah oralara.


Hayırlı olsun hocam, havalar berbat ama haftaya iyi olur düşüncesindeyim.
görüşüyor muyuz?
Kimse olmasa da ben hava iyi olursa kesinlikle yollardayım..
Bugün de istanbul'a gidicem, hava iyi olsaydı motorla gidecektim ama hava bozuk arabaya kaldık yine :)

Eray hocam teşekkür ederim,çok sağolun.

tekerin düz bassın. arkadaşlar böyle olmuyor organize olalım . 27 si demiştik galiba herkez 27 sine hazırlansın ilk etepta nedersiniz . ufaktan bir buluşuruz. sonra gerisi gelir bence

Teşekkürler :)

Hayırlı olsun kardeşim,hep kendi aranızda takılıyorsunuz bi ara rotayı izmite doğru çevirinde kimsiniz nesiniz görelim yüzünüzü :)

Sağolun teşekkür ederim,insallah dediğiniz gibi yüzyüze de görüşmek kısmet olur,biz hep buralardayız.

Afiyet olsun koçuma.. maşallah eski sahibi kadar kaliteli ve temiz :cat:

Çok teşekkür ederim abi tekrar sana. Motoru almaktan ziyade sevgili Cem ağabeyi tanımak daha çok mutlu etti beni.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
uğur sen bugün karamürsel - iznik yolu tarafına gittin mi? mavi bir ybr gördüm tam kavşakta o da baktı korna çaldım falan ama sonra eğimden dolayı görüşümden çıktı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
uğur sen bugün karamürsel - iznik yolu tarafına gittin mi? mavi bir ybr gördüm tam kavşakta o da baktı korna çaldım falan ama sonra eğimden dolayı görüşümden çıktı.

Yok Burak abi, hiç çıkmadım bugün motorla.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
Motorun hayırlı olsun uğur, gerçekten çok sevindim :)
Tekerin düz bassın. Hemen doğa gezisi yapmayıda ihmal etmemişsin. :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Arkadaslar su an honda haldizlardayim emre ustaya emanet ettik motoru isler biraz yavas yuruyo rodaj bakimi 67tl diyolar. Farlarda sikinti var aksam daha detayli yazicam
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
hondacı değiliz ama olsun, kocaeli'de ne kadar çok motor mağazası ve servis olursa o kadar iyi.. serbest piyasa gereği.. sadece fiyatların değil.. hizmet kalitesininde artacağını düşünüyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Degerli arkadaslarim. Sabah motorumun 1000 rodaj bakimi icin haldizlar plazaya gittim. Sabah saat9 da kapida Saadet Hanim karsiladi beni. Motorumu hic bekletmeden aldilar servise bu arada ilk servis musterisiyim. Saadet Hanim ikramda bulunduktan sonra Emre Ustayla tanistik. Kendisi cok genc fakat babadan tecrubeli bi arkadas. Sinyal ve farlarimdaki soket sorununu cozdu. Arka tekerim eksenden sasmis onu ayarladi tabi bu arada cay ve kahve ikrami Saadet hanim
Tarafindan surekli devam. Hos karsilama sicak sohbet. Yapilan islemler yag degisimi yag filtre degisimi conta degisimi karter tapasi ve pul degisimi=81tl.
Fiyat bence normal burdan istanbul yada adapazarina gitmekten iyidir. He bu arada yukardaki resim bize ait. Haldizlara giden olursa cok selamimi iletin. Bide orda calisan bi arkadasa not mentollu sigara cok daha zararli :)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
arkadalşar bende 2 günlüne bursaya gezmeye gittim fotoları en kısa zamanda paylaşcam dönüşte haldızlarada uradım güler yüzle karşıladılar. şu an için 600 rr ve binlik yoktu daha çok giden modelleri getirmişler. ileride gelir dediler
samimi ve sıcak insanlar inşallah böyle devam eder. bende şiddet le tavsiye ediyorum gidin gezin arkadaşlarınızıda gezdirin bir motor bir motorcu...kar kardır..
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
o degil de yarin gorusulecek mi? 1de sekanin girisinde ucaklarin oldugu yerde (marina cafenin oradaki otoparkta) bulusalim. katilacaklar isim yazarsa yarin birbirimizi tanimamiz kolay olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst