Bugün nihayet motoruma kavuşmak kısmet oldu.
Sevgili Koray abime vesile olduğu,yardımcı olduğu için,Sevgili Cem abime de içten alakası,ilgisi için çok teşekkür ediyorum.
Gerçekten gönül rahatlığı ile alınabilecek kadar temiz bir ybr sahibi olduğumu düşünüyorum. Uzun süre beklememe deydi diyebilirim
Bunlarda bugünden birkaç resim...
Cem abi ve ben...
http://img10.imageshack.us/img10/9626/resim001ps.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/8913/resim028y.jpg
http://img547.imageshack.us/img547/3438/resim008.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/7488/resim011p.jpg
Bugün nihayet motoruma kavuşmak kısmet oldu.
Sevgili Koray abime vesile olduğu,yardımcı olduğu için,Sevgili Cem abime de içten alakası,ilgisi için çok teşekkür ediyorum.
Gerçekten gönül rahatlığı ile alınabilecek kadar temiz bir ybr sahibi olduğumu düşünüyorum. Uzun süre beklememe deydi diyebilirim
Bunlarda bugünden birkaç resim...
Cem abi ve ben...
http://img10.imageshack.us/img10/9626/resim001ps.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/8913/resim028y.jpg
http://img547.imageshack.us/img547/3438/resim008.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/7488/resim011p.jpg
Uğur abi hayırlı ugurlu olsun yeni motorun. cok temiz ve güzel inan çok sevindim. başımızın üstünde yeriniz var. herzaman bekleriz sizi yalovaya![]()
Hayırlı olsun hocam, havalar berbat ama haftaya iyi olur düşüncesindeyim.
görüşüyor muyuz?
Kimse olmasa da ben hava iyi olursa kesinlikle yollardayım..
Bugün de istanbul'a gidicem, hava iyi olsaydı motorla gidecektim ama hava bozuk arabaya kaldık yine![]()
tekerin düz bassın. arkadaşlar böyle olmuyor organize olalım . 27 si demiştik galiba herkez 27 sine hazırlansın ilk etepta nedersiniz . ufaktan bir buluşuruz. sonra gerisi gelir bence
Hayırlı olsun kardeşim,hep kendi aranızda takılıyorsunuz bi ara rotayı izmite doğru çevirinde kimsiniz nesiniz görelim yüzünüzü![]()
Afiyet olsun koçuma.. maşallah eski sahibi kadar kaliteli ve temiz :cat:
uğur sen bugün karamürsel - iznik yolu tarafına gittin mi? mavi bir ybr gördüm tam kavşakta o da baktı korna çaldım falan ama sonra eğimden dolayı görüşümden çıktı.
Motorun hayırlı olsun uğur, gerçekten çok sevindim
Tekerin düz bassın. Hemen doğa gezisi yapmayıda ihmal etmemişsin.![]()
hayırlı uğurlu olsun yeni motorun, kazasız belasız sürüşler dilerim![]()