[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
yok ya, kalmayalım tabi.. bir tur gibi ya günübirlik.. nereye isterseniz gidelim..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Şöyle söyliym; Cumartesi günü en erken 15.00 civarı çıkabilirim ama pazar günü 08.00'de diyin kalkar gelirim.
Tabiki havanın iyi olması şart. berbat geçiyor havalar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bugün nihayet motoruma kavuşmak kısmet oldu.

Sevgili Koray abime vesile olduğu,yardımcı olduğu için,Sevgili Cem abime de içten alakası,ilgisi için çok teşekkür ediyorum.

Gerçekten gönül rahatlığı ile alınabilecek kadar temiz bir ybr sahibi olduğumu düşünüyorum. Uzun süre beklememe deydi diyebilirim :)

Bunlarda bugünden birkaç resim...

Cem abi ve ben...

resim001ps.jpg


resim028y.jpg


resim008.jpg


resim011p.jpg
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hava berbat,işler yoğun.. napıcaz komoto sakinleri? =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

Abi tesekkürler daha iyileri senin olsun insallah. Ben henuz evraklarımı tamamlayamadım,malesef gelemem yarın...



vayy uğur hadi gözün aydın cillop gibi ybr yi çekmişsin =) Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
uğur motor çok temiz duruyo, güle güle kullan dostum...tekerin düz bassın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

yalova için kimseden ses çıkmıyo...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uğur motorun hayırlı olsun iyi günlerde kullan dostum:cat:

Nihat abi çok teşekkür ederim :)

uğur motor çok temiz duruyo, güle güle kullan dostum...tekerin düz bassın..


Teşekkürler Kürşat daha iyileri senin olsun insallah.:)

vayy uğur hadi gözün aydın cillop gibi ybr yi çekmişsin =) Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

Çok teşekkürler Allah cümlemize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :)
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
Uğur abi hayırlı ugurlu olsun yeni motorun. cok temiz ve güzel inan çok sevindim. başımızın üstünde yeriniz var. herzaman bekleriz sizi yalovaya :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Hayırlı olsun hocam, havalar berbat ama haftaya iyi olur düşüncesindeyim.
görüşüyor muyuz?
Kimse olmasa da ben hava iyi olursa kesinlikle yollardayım..
Bugün de istanbul'a gidicem, hava iyi olsaydı motorla gidecektim ama hava bozuk arabaya kaldık yine :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst