En sonunda be ugur, gule gule kullan. Gidiyor muyuz yarin yalovaya?
Abi tesekkürler daha iyileri senin olsun insallah. Ben henuz evraklarımı tamamlayamadım,malesef gelemem yarın...
Uğur motorun hayırlı olsun iyi günlerde kullan dostum:cat:
uğur motor çok temiz duruyo, güle güle kullan dostum...tekerin düz bassın..
vayy uğur hadi gözün aydın cillop gibi ybr yi çekmişsin =) Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin