aynen..umuttepedeyim ben , son sınıf tıp öğrencisiyim...Senin nöbetin nerede hocam, ne iş yapıyosun? Hastaneydi sanırım?
Cmt sabah dersim var, 3 ten sonra gelebilirim
evet cumartesi 4 oldu haydi katılım :flower: olmadı biz erken gelir biraz muhabbet belki biraz gezer sonra tekrar aynı yerde diğer arkadaşlarla da tanışırız.. amaç kahve içmek muhabbet tanışmak sonra gerisi gelir.
haydi arkadaşla kasalım biraz
ben 12/8 çalışıyorum uyanabilirsem gelirim
numaran gelmedi. ben yolluyorumSiz bir yere gitmek için aracınıza binersiniz. Biz ise "Motorsikletimize binmek için" bir yerlere gideriz.
imzanı beğendim MBHoro
erays ve blooower, özel mesajdan telefon numaram geldi mi? bir sorun çıktı sanırım gönderirken de
Siz bir yere gitmek için aracınıza binersiniz. Biz ise "Motorsikletimize binmek için" bir yerlere gideriz.
imzanı beğendim MBHoro
de