[Kocaeli - MT]

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
cumartesi günü için bu büyükşehir belediyesinin deniz uçaklarının olduğu yeri mi kastediyorsunuz sekada?
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
evet cumartesi 4 oldu haydi katılım :flower: olmadı biz erken gelir biraz muhabbet belki biraz gezer sonra tekrar aynı yerde diğer arkadaşlarla da tanışırız.. amaç kahve içmek muhabbet tanışmak sonra gerisi gelir.
haydi arkadaşla kasalım biraz
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Tamamdır, haberleşelim mutlaka :)
he bu arada hafta içi akşam da olabilir ama spontane gelişmeli, çünkü benim işlerim saat kaçta bitiyor belli değil pek..
Kürşat, tamamdır haberleşiriz..
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
evet cumartesi 4 oldu haydi katılım :flower: olmadı biz erken gelir biraz muhabbet belki biraz gezer sonra tekrar aynı yerde diğer arkadaşlarla da tanışırız.. amaç kahve içmek muhabbet tanışmak sonra gerisi gelir.
haydi arkadaşla kasalım biraz

aynen saat 1de buluşalım. daha sonra diğer arkadaşları da aynı yerde saat 4te alırız.

ben 12/8 çalışıyorum uyanabilirsem gelirim

uyanırsın uyanırsın :)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
evet saat 1 üçyüz beşyüz üçyüz beşyüz hastasıyız dede:flower:

çaylar benden :thumleft:

adım mustafa orada beni arayın birbirimizi bulabilelim herkez kaydetsin 0542 527 52 80
aynı yerde ayrı ayrı oturup gitmeyelim
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
tamamdır... cumartesi siz gezin dolaşın , bende 4 - 5 arası siizin yanınıza gelir, bi çay kahve içer , sonra dönerim..Maksat tanışmak arkadaşlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

4 kişi olacaz gibi hal var ama... katılımlar artar inşalah cumartesiye kadar..:)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
bence bir liste yapalım kimlerin gelip gelmeyeceğini net olarak görürüz. forumda gezinirken kocaeliden bir sürü kişi görüyorum ama buraya pek yazmıyorlar sanırım.

neyse ben listeyi başlatayım :)

1- mrt89
2- blooower
3- kürşat ışık
4- erays
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Siz bir yere gitmek için aracınıza binersiniz. Biz ise "Motorsikletimize binmek için" bir yerlere gideriz.

imzanı beğendim MBHoro :)

erays ve blooower, özel mesajdan telefon numaram geldi mi? bir sorun çıktı sanırım gönderirken de
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Siz bir yere gitmek için aracınıza binersiniz. Biz ise "Motorsikletimize binmek için" bir yerlere gideriz.

imzanı beğendim MBHoro :)

erays ve blooower, özel mesajdan telefon numaram geldi mi? bir sorun çıktı sanırım gönderirken de
numaran gelmedi. ben yolluyorum
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Siz bir yere gitmek için aracınıza binersiniz. Biz ise "Motorsikletimize binmek için" bir yerlere gideriz.

imzanı beğendim MBHoro :)

de

Eyvallah bende mt den arakladim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

Ugur seni aradim moturunu goreyim diye ama ulasamadim.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
arkadaslar bugun tam eve varacakken icimden geldi sokagin basinda actim gazi hizlandim birinci vitesteyken motor birden bosa gecti. acaba nedendir?
zincirleri falan yagladim moralim bozuldu surmedim o olaydan sonra. yarin umarim ayni seyi yapmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst