kaçta kandıra sapağında olacaksın sen buluşalım orada.ok
biz sakaryadan iki kişi geleceğiz inş, ahmet(mosfet) ve ben, kahvaltıyı yapıp gelirsek 10.45 gibi orda oluruz, yapmazsak biraz erken gelip izmitte çay simit yapabiliriz

ahmete ulaşabilirsem son durumu iletirim
görüşmek üzere:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------
arkadaşlar biz yaklaşık 10.45 gibi ordayız inş
@davids özelden telefon numaranı gönderebilir misin.. shellde görüşmek üzere arkadaşlar:cat: