[Kocaeli - MT]

Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
solak selim degırmenderedemı oturuyorsun _? bu hafta sonu hava guzel olursa gelıcem o tarafa
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
selam arkadaşlar, kandıra gezisi için izmit buluşma noktanız nerde? bizde size izmitten katılalım:cat:
sakarya mt
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
selam arkadaşlar, kandıra gezisi için izmit buluşma noktanız nerde? bizde size izmitten katılalım:cat:
sakarya mt

Belli olur olmaz haber vericem size. En azından ben pazar günü katılıyorum gibi gözüküyor.
Buluşma yerini Cumartesi buradan konuşalım.
Şöyle çay içebileceğimiz biryer olsun :)

Davids, İzmitte kaçta olunur bilmiyorum. Öğrenir, buradan duyururum.
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
yasin grup kaçta gelecek acaba.saat 2:00 da iş başı yapıcam ben.erken ayrılabilirim yanınızdan.ok.geliyorum.

Selamlar Davids,

Kerpe gezisi başlığında sordum kaçta olacağını. Oradan takip eder misin?
Yaw bu başlıktan kimsenin gelmemesi ilginç geldi bana...
Bana ulaşmak istersen diye cep nomu mesaj atıyorum.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
kaçta kandıra sapağında olacaksın sen buluşalım orada.ok
biz sakaryadan iki kişi geleceğiz inş, ahmet(mosfet) ve ben, kahvaltıyı yapıp gelirsek 10.45 gibi orda oluruz, yapmazsak biraz erken gelip izmitte çay simit yapabiliriz :) ahmete ulaşabilirsem son durumu iletirim
görüşmek üzere:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------

arkadaşlar biz yaklaşık 10.45 gibi ordayız inş
@davids özelden telefon numaranı gönderebilir misin.. shellde görüşmek üzere arkadaşlar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst