- Katılım
- 20 Nis 2007
- Mesajlar
- 441
yok ; aga gelemedim daha![]()
gelemedım derken yolda falan kalmadın dimi :silent:
yok ; aga gelemedim daha![]()
Millet oralarda hava nasıl? Cuma İzmit'e dönmem gerekiyor kar var mıdır? Otobüsle mi dönsem?
bir izmitlee daha geldi![]()