KNİGHT oynayan kac kısı var arkadaslar??

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
mıllet knıght onlıne oynayan kımler var merak ettım de bı soram dedım server ve lwl yazarsanız oynayanlar... motorun dısınde ortak bı noktada da bulusmus oluruz:p:p:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
onceden oynardım
dies lwl 70 _osmancan_ rogue 13/11/2006 tarıhınde banned
pathos lwl 71 losmancanl rogue sattım 8ay once
girakon lwl 62 NorFolk warrıor bunuda 1 ay once sattım :)
3 sene once guzel bir oyundu ama oncekı adı macro olup sımdıkı adı kosp olan varlık cıktıktan sonra oyununn tadı kactı . birde dupe derdi baslamıstı itemi al 2 gun sonra oyuna gır aa ıtem yoq :S
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
daha once ben konu acmistim knight ile ilgili,zamaninda nefes almadan oynardim,allahtan birakmayi basardim,ama daha oncesinde 2 tane basarisiz birakma girisimim vardi :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
areste 74lwl warıor var benım Darklander oynayan varsa gelsın buyursun G-1 clan lıderıyım ayrıca :):)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Valla ben o oyunun amacını pek anlamış değilim ben sevmedim ama çok kişi oynuyor demek ki güzel :cherry: Zamanında net oyunlarından sadece Ogame'ye takılmışlığım vardı orada da bi eleman vardı efsane olmuştu...Hemde öyle böyle değil kimse yetişemiyordu elemanın puanına ama onu banladılar sanırım multi hesabı varmış ondan sonra protesto olsun diye bizde bırakmıştık :mrgreen:Ne alakaysa tanımam etmem adamı:mrgreen::mrgreen:Sanırım nicki Emp diye bişiydi:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu nedir nasıldır bilmem..İlgimi hiç çekmedi..Ama CRYSiS diye bir oyunu
yeni bitirdik...Şimdi de NFS Prostreet'de tam gaz devam..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya bekir sen muzoyla temasa geç hemen knightçı kendisi gb lazımsa halledin :p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
cyperde her türlü item ve gb satılır (40 gb kaldı) ayrıca satılık charlarda vardır :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst