Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
mıllet knıght onlıne oynayan kımler var merak ettım de bı soram dedım server ve lwl yazarsanız oynayanlar... motorun dısınde ortak bı noktada da bulusmus oluruz:queen::queen::queen:
onceden oynardım
dies lwl 70 _osmancan_ rogue 13/11/2006 tarıhınde banned
pathos lwl 71 losmancanl rogue sattım 8ay once
girakon lwl 62 NorFolk warrıor bunuda 1 ay once sattım
3 sene once guzel bir oyundu ama oncekı adı macro olup sımdıkı adı kosp olan varlık cıktıktan sonra oyununn tadı kactı . birde dupe derdi baslamıstı itemi al 2 gun sonra oyuna gır aa ıtem yoq :S
daha once ben konu acmistim knight ile ilgili,zamaninda nefes almadan oynardim,allahtan birakmayi basardim,ama daha oncesinde 2 tane basarisiz birakma girisimim vardi
Valla ben o oyunun amacını pek anlamış değilim ben sevmedim ama çok kişi oynuyor demek ki güzel :cherry: Zamanında net oyunlarından sadece Ogame'ye takılmışlığım vardı orada da bi eleman vardı efsane olmuştu...Hemde öyle böyle değil kimse yetişemiyordu elemanın puanına ama onu banladılar sanırım multi hesabı varmış ondan sonra protesto olsun diye bizde bırakmıştık :mrgreen:Ne alakaysa tanımam etmem adamı:mrgreen::mrgreen:Sanırım nicki Emp diye bişiydi