Kız konularından anlayan gelsin bi :D

Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
4
iş arkadaşın olduğundan ilişkiniz yürümez çok zor, kusura bakma ama böyle bi kızla zorlasan da yürümez vakit kaybı
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
22
tcs kardeş kız biraz seni tanımaya çalışmış umduğunuda bulamamışsın voltajın yetmemiş ama üzülme hala seni elinin altında tutuyo korkma etrafındaki kimseye yüz vermez sende bir adım daha yaklaşamazsın alış böyle yaşamaya bence salla biraz yoksa işindende olursun takma kızı
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
yicez,içicez, eğlencez :D o kadar . gök taşı filan düşer de dengeler değişirse devamını düşünürsün
ilk yaklaşan avıcıdır . sen av sın . aptal aşık ayağına düşersen görev tamamlanmış olur .

taşıma suyla değirmen dönmez . ne yapmak istiyosan öyle yaşa . cok takılma :D kolay gelsin :D
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Başlığı değil içeriğine yazılan cevapları merak ettiğim için bakmıştım ama korktuğumda oldu.

Ya arkadaş bu delikanlı açtı bu konuyu yazdı da bu ne bu kadar yorumlar?

Ulan millet patır patır kaza yapıyor eğitim diye bir taraflarımızı yırtıyoruz herkes uzman olduğu için midir nedir kimse bakmıyor bile? Ama af edersiniz abuk sabuk konulara üç sayfa yorum yazmışsınız üşenmeden.

Burası bir motosiklet forum sitesi arkadaşlık sitesi değil ki. Bu delikanlı bir sürü şekilde çözüm bulabilir, ama bakın yazının başında kaza yaptığını söylüyor. Kimsede demiyor ki arkada niye kaza yaptın nasıl oldu?

Ne kızmış arkadaş.

Neyse ALLAH Yolunuzu açık etsin..........

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
Başlığı değil içeriğine yazılan cevapları merak ettiğim için bakmıştım ama korktuğumda oldu.

Ya arkadaş bu delikanlı açtı bu konuyu yazdı da bu ne bu kadar yorumlar?

Ulan millet patır patır kaza yapıyor eğitim diye bir taraflarımızı yırtıyoruz herkes uzman olduğu için midir nedir kimse bakmıyor bile? Ama af edersiniz abuk sabuk konulara üç sayfa yorum yazmışsınız üşenmeden.

Burası bir motosiklet forum sitesi arkadaşlık sitesi değil ki. Bu delikanlı bir sürü şekilde çözüm bulabilir, ama bakın yazının başında kaza yaptığını söylüyor. Kimsede demiyor ki arkada niye kaza yaptın nasıl oldu?

Ne kızmış arkadaş.

Neyse ALLAH Yolunuzu açık etsin..........

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
Abi kaza tek şeritli yolda dallamanın biri sollama yapmaya çalışırken (sollama yasağı olan yerde) benim şeridime giriyo ve kafa kafaya çarpışıyoruz . Sonuç 10 gün hastane de yattım ölüm riskiyle girdim (adli tıp kaydı) kafatasım kırıldı , burnum kırıldı , elmacık kemiklerim hafif çatlamış, dişlerim kırıldı en çokda buna kıl oldum :D raporlarda karşı taraf komple suclu ,bende kusur yok yazıyo .gerekli işlemler yapıldı davalar açıldı
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
içinden geçenleri söyle söylemediğin için pişman olmak yerine söylediğin için rahat olmak daha iyisi,ayrıca olmazsa olmaz dünyanın sonu değil senin için daha 3 milyar kız daha var bu dünyada:)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
bana göre anlattıklarına bakılırsa işin adını koymuyo olmanızdan bu tavırlar :D kanka diyosunuz birbirinize ama sevgilinmiş gibi davranıyo faceten silmeler tripler falan. ya işin adını koy yada kızla sadece kanka olarak kalabileceğini belli et. hem karnım doysun hem pastam dursun istiyosun abi ama olmaz öyle ben söyliyim :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
İlk cümlede aklıma kaskın markası neydi acaba sorusu geldi.
İnzel benden önce davranıp sormuş ama sallayan olmamış .
Markasını yazsaydın konu işe yarar bir hal alırdı en azından.
sırf bunun için tüm yazılanlara göz atmak zorunda kaldım :)

KAza için çok geçmiş olsun. Sen kafayı 2. defa kırmışsın farkında değilsin
 
Son düzenleme:

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
kaskın markası dandik bişey motoru alırken mağazadan vermişlerdi . Bide ful kask değil çene kısmı yok yani
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
175
ilk geldiğinde seni buldu diğerlerini tanımaya başlayınca senden daha iyisini bulduğunu anladı.olay bu.
erkeksin çok yaptığınız şey daha iyisini bulunca diğerinden vazgeçmek, neyini anlayamadın ki?
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
ilk geldiğinde seni buldu diğerlerini tanımaya başlayınca senden daha iyisini bulduğunu anladı.olay bu.
erkeksin çok yaptığınız şey daha iyisini bulunca diğerinden vazgeçmek, neyini anlayamadın ki?

Kız il dışından geldi akrabasının yanında kalıyo , geldiği yerde kimseyi tanımıyo . Artı ekip içinden kimseyle samimi değil ben haric . Ha geldiği ilde gizli bi takıntısı varsa kızın bilemem .
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Sabah sabah sorular, cevaplar, taktikler çok eglendim.:) Hergün biraz daha seviyorum burayı...
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Abi kaza tek şeritli yolda dallamanın biri sollama yapmaya çalışırken (sollama yasağı olan yerde) benim şeridime giriyo ve kafa kafaya çarpışıyoruz . Sonuç 10 gün hastane de yattım ölüm riskiyle girdim (adli tıp kaydı) kafatasım kırıldı , burnum kırıldı , elmacık kemiklerim hafif çatlamış, dişlerim kırıldı en çokda buna kıl oldum :D raporlarda karşı taraf komple suclu ,bende kusur yok yazıyo .gerekli işlemler yapıldı davalar açıldı

Peki güzel kardeşim karşı taraf kanunlar ve trafik kurallarına göre suçlu. Sende hiç mi kusur yoktu sence?

O senin şeridine girmeden önce göremez miydin?
Daha ileri bakarak bunu önceden görüp tedbirini alamaz mıydın mesela?

Lafım sana değil yanlış anlama, ama şu sitede yöneticileri dahil olmak üzere senin yazdığın konuya gösterilen ilgi eğitim konularına gösterilse bir çok kaza önlenir. Eğitim neyi değiştirir diyenler için ön yargılarını kırıp en azından teorik eğitim dahi olsa bir defa katılsınlar istedim organizasyonlardan haberler verdim kimse umursamadı.

Afedersin ama ne olduğu kim olduğu bilinmeyen bir kız ve adamın acayip ilişkilerine bu kadar yorum ve ilgi görünce televizyonlardaki evlilik programlarının neden bu kadar reyting yaptığını daha iyi anlıyorum.

Yorum sahipleri ile bir organizasyon yapıp sohbet etsek hepsi sürekli belgesel ve bilimsel videolar izliyorlardır kesin :)

Neyse sana ALLAH kolaylık versin ve geçmiş olsun. Bu arada motor kullanırken aklın fikrin ruhun yolda olsun, kafan başka yerdeyken motor kullanma ve daime görebileceğim en uzak noktaya bakara git ki olabilecekleri en azından bir kaç saniye önce görür ve ona göre tedbirini alırsın.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Ne yazık ki kızlar kendilerini mutsuz edecek kişilere aşık olurlar.

O "aşık olmadan asla" diyen kızlar, aşık olmasalar bile yine kendilerini mutsuz edecek kişilerden "hoşlanır" ve aşık olmadıkları halde bir ilişkiye başlayabilirler.

O yüzden kızlar karın ağrısından başka bir şey değil.


Sen karşındaki kişiyi ne kadar çok seversen sev, ne kadar çok değer verirsen ver, bunun karşı tarafa bir tesiri yok.
Mesele senin aşkının büyüklüğüyle ilgili değil.

Kızlar yalancıdır dostum.

O hayalini kurdukları, istedikleri şeyleri yapacak erkeklerin hepsini "kardeşi, abisi" olarak görürler.


Senin durumunda da kız sana hiçbir şey yapmıyor. Her şeyi sen kafanda, gönlünde büyütüyorsun ve kendine zarar veriyorsun.

Bir an önce uzaklaşmanı tavsiye ederim.


Son olarak eşcinsel erkeklerin ruh halini anlayışla karşılıyorum kızların bu serseri mayın hallerini gördükçe. Ama şu tensel mevzu hala iğrenç :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
Kaskının markası neydi acaba?

büyüksün hocam bende kaskı sormak istedimdi sen benden çok önce girmişşin mevzuuya:queen:

bu arada yaş 25 bu saatten sonra vakit geliyor zıttırıvıttık şeyler yerine eve gidince huzuru bulacağın insanlar hayatı daha güzel kılar:cat: boş insanlalar vakit kaybetme aga
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
Peki güzel kardeşim karşı taraf kanunlar ve trafik kurallarına göre suçlu. Sende hiç mi kusur yoktu sence?

O senin şeridine girmeden önce göremez miydin?
Daha ileri bakarak bunu önceden görüp tedbirini alamaz mıydın mesela?

"
Sayın abicim bende hiç kusur yok inanır mısın . olay yeri jandarma raporu komple karşı taraf suçludur diyo yazılı rapor ve benden için 'KUSURSUZDUR' YAZIYOR . artı mahkemede hakim detaylı keşif istedi bilir kişi raporu komple karşı taraf suçlu raporu çıkardı çok detaylı bi yazılı beyanla bende de 'KUSURSUZDUR ' yazıyor . tek şeritli bi yolda komple sollama yasağı olan bi yerde karşı taraftan traktör geliyo onun arkasına yapışmış pat diye benim şeridime girdi ve kafa kafaya çarpıştık . kaçacak yer yok yol çok dar kaçsam bile sağlı sollu şarampol . umarım aydınlatıcı olmuşumdur. bende kusur olsa yazarız .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst