- Konu Yazar
- #1
SELAM arkadaşlar mt forum da 1.5 2 yıllık üyeyim en son geçen sene ocak ayında ağır bi trafik kazası geçirdim mootorla . kafatasım kırıldı ( kask vardı ) burnum falan kırıldı uzun zamandır girmiyodum foruma . ama bugün bi gireyim dedim değişik bi mevzuyla
olayı özet geçmeye çalışıcam neyse başlıyorum .
beyler ben özel bi kurum da çalışıyorum, bi tane kız geldi işe yeni başladı ilk gün tanıştık işte meraba , meraba neyse ikinci gün bu benim telefon numaramı almış arkadaşdan beni işletmeye çalıştılar arkadaşla velakin tel nomu almış oldu, makara falan telefonda iş başı yapmaya gittim orda direk face mi falan ekledi ( ben gelmeden de aramış ) ama bulamamış neyse burcumu falan sordu o gün baya bi muhabbet ettik olaya tabi whatsapp da girdi, ordan da mesejlaşıyoruz
ondan sonra ki gün çarşıya falan gelcem dedi bnm rehberim olur musun falan dedi .ben de gittim yardımcı oldum. kafeye oturduk sohbet falan bunu evine bıraktım arabayla malum kazadan sonra motor pert oldu
ilk 5 gün çok iyidi kız üstüme çok düşüyodu izin al falan beraber takılalım diyo gece gezmeleri falan neyse 5 günden sonra biraz durgunlaştı gezmelere ara verdik sonra tekrar çıkmaya başladık . bende ısrar etmiyom tabi ama beyler sırf arkadaş ayağına takılıyoz hiç bişey belirtmemeye çalışıyom kanka falan diyoz birbirimize aradan bi on gün daha geçti aramız baya iyi oldu arada bi o trip atıyo bi ben ama ama sevgili değiliz tabi ,böyle bi b*ktan durum . ekip içinde de kıskanmalar başladı bi kaç kişi facebokdan eklemiş onları ilk engelledi , bi müddet sonra açtı açmak zorunda kaldı arsız çünkü elemanlar bişey de diyemiyom elemanlara sevgili değiiliz sonuçta .ama kıskanmayada başladım rakiplerim çok yani aşık değilim ama arada bi çok pis gel git oluyorum . çok kötü kumpasa gelecem bu gidişte kızın niyetini öğrenezsem
. en son sabah mesaj attı bidahada atmadı ben de atmadım bu triplerine gıcık kapıyorum beyler ne yapayım ben yardımcı olun . kızın amacı ne ne istiyo bu ilk mesajı atmayı sevmiyorum hep ilk zamanlar o atıyodu son 3 gündür ben atıyom . ama artık atmayacam ilk. niye beni heveslendiriyosun anlamadım mk off ya böyle abuk sabuk işler hep beni bulur . yardımlarınızı ve yönlendirmenizi bekliyorum
sizce hoşlandığımı falan belirteyim mi bu Türk kızlarınada belirttin mi hoşlandığını direk yol veriyolar mk
onun benden hoşlandığını bilmiyorum tam olarak , ama dediğim gibi ilk 5 gün o taaruzdaydı
r:
bu arada kızın profili 22 yaşında benim yaş 25 kız gezmeyi tozmayı seven biri . soracak olursanız ekip için den başka birini bulmuştur diye . şuan için öyle bi ihtimal yok arası en iyi benle diğerleriyle sadece iş için konuşuyo .
beyler ben özel bi kurum da çalışıyorum, bi tane kız geldi işe yeni başladı ilk gün tanıştık işte meraba , meraba neyse ikinci gün bu benim telefon numaramı almış arkadaşdan beni işletmeye çalıştılar arkadaşla velakin tel nomu almış oldu, makara falan telefonda iş başı yapmaya gittim orda direk face mi falan ekledi ( ben gelmeden de aramış ) ama bulamamış neyse burcumu falan sordu o gün baya bi muhabbet ettik olaya tabi whatsapp da girdi, ordan da mesejlaşıyoruz
ilk 5 gün çok iyidi kız üstüme çok düşüyodu izin al falan beraber takılalım diyo gece gezmeleri falan neyse 5 günden sonra biraz durgunlaştı gezmelere ara verdik sonra tekrar çıkmaya başladık . bende ısrar etmiyom tabi ama beyler sırf arkadaş ayağına takılıyoz hiç bişey belirtmemeye çalışıyom kanka falan diyoz birbirimize aradan bi on gün daha geçti aramız baya iyi oldu arada bi o trip atıyo bi ben ama ama sevgili değiliz tabi ,böyle bi b*ktan durum . ekip içinde de kıskanmalar başladı bi kaç kişi facebokdan eklemiş onları ilk engelledi , bi müddet sonra açtı açmak zorunda kaldı arsız çünkü elemanlar bişey de diyemiyom elemanlara sevgili değiiliz sonuçta .ama kıskanmayada başladım rakiplerim çok yani aşık değilim ama arada bi çok pis gel git oluyorum . çok kötü kumpasa gelecem bu gidişte kızın niyetini öğrenezsem
bu arada kızın profili 22 yaşında benim yaş 25 kız gezmeyi tozmayı seven biri . soracak olursanız ekip için den başka birini bulmuştur diye . şuan için öyle bi ihtimal yok arası en iyi benle diğerleriyle sadece iş için konuşuyo .