Kız konularından anlayan gelsin bi :D

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Yaşanan herşey gerçek olamayacak kadar güzel geliyor değilmi size ? Çünkü hakikaten gerçek değil.

Başınızdaki yönetici biraz uyanıksa , Bu kızın birimde yol açabilecekleri görür ya yol verir ya da başka departmana gönderir ( veya yönetici erkekse bu kızı kendisine ayırır, evli veya bekar olması farketmez.).

Havalar sıcaklaşıyor. Bu kız yazlıık kıyafetlerinde abiyeyi abartırsa şirketteki şenliği görün. Piyasadaki Bütün horozlar yörüngeye girecek , En ufak olaylar diğerlerine gözdağı verebilmek için abartıldıkça abartılacak.

15 günde yaşadıklarınız sizi bu hale soktuysa 3 ay sonra iyice kayışı koparır ve işinizden kovulursunuz.

Dediğim gibi herşey gerçek olamayacak kadar güzelse hiç üzülmeyin zaten gerçek değil...
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
Yaşanan herşey gerçek olamayacak kadar güzel geliyor değilmi size ? Çünkü hakikaten gerçek değil.

Başınızdaki yönetici biraz uyanıksa , Bu kızın birimde yol açabilecekleri görür ya yol verir ya da başka departmana gönderir ( veya yönetici erkekse bu kızı kendisine ayırır, evli veya bekar olması farketmez.).

Havalar sıcaklaşıyor. Bu kız yazlıık kıyafetlerinde abiyeyi abartırsa şirketteki şenliği görün. Piyasadaki Bütün horozlar yörüngeye girecek , En ufak olaylar diğerlerine gözdağı verebilmek için abartıldıkça abartılacak.

15 günde yaşadıklarınız sizi bu hale soktuysa 3 ay sonra iyice kayışı koparır ve işinizden kovulursunuz.

Dediğim gibi herşey gerçek olamayacak kadar güzelse hiç üzülmeyin zaten gerçek değil...
Kız kovulmadı ama başkası kovuldu :)
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
şimdi bir çalışan, sonra ortak, sonra da senin üstün mü olur acaba.

deli cerkese ek olarak yazıyorum. yazdıkları gayet mantıklı.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Forumda bayanlarında bulunduğunu unutmadan yazmayı becerebilsek ne güzel olurdu.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Bir kadın kafanı bu kadar karıştırıyorsa terapiye ihtiyacın var demekki . Bir motor al sür yenisine sağlık de( bu kısım elbet gırgır büyük kaza atlatmışsın allah beterinden saklasın bir daha) . Uraşmaya değmez hele ki iş yerindeki bu mevzular Deli Çerkes abinin dediği gibi hep poka sarar. Sen kendi yoluna devam et o yoluna çıktıkça bi çay iç dinen soluklan gönül eğlendir antreman yap sonra yoluna devam et ;) Bu gibi kadınlar erkeklerin kendilerini geliştirmeleri için saha çalışmasından öteye kolay geçemezler yaşları ilerlemedikçe . Nacizane fikrim tabi affola.
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
hoşlandığını söylemedikçe başkalarının sansını arttırdığının farkındasın dimi??
bi mesaj at sadece 'senden hoşlanıyorum' yaz. gerisi corap söküğü, iyi yada kötü
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
26
Benceeeeeee.. hiç takma. Diğerleriyle nasıl muhattap oluyosan onunla da öyle ol. Bu tarz kızlara karşı biraz daha cool :bounce: ayağı yap. Sen ne kadar ilgisiz olursan o o kadar takacaktır. İlk başta diğerleriyle ilgilenebilir belki seni tartmak için ama sen yine takmıycaksın çünkü coolsun.. O sonra zaten tekrar sana odaklanacaktır. Kanımca..:bounce:
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
Benceeeeeee.. hiç takma. Diğerleriyle nasıl muhattap oluyosan onunla da öyle ol. Bu tarz kızlara karşı biraz daha cool :bounce: ayağı yap. Sen ne kadar ilgisiz olursan o o kadar takacaktır. İlk başta diğerleriyle ilgilenebilir belki seni tartmak için ama sen yine takmıycaksın çünkü coolsun.. O sonra zaten tekrar sana odaklanacaktır. Kanımca..:bounce:

Az önce mesaj attı hiç beni merak etmiyosun diye 2 gündür hiç mesaj atmamıştım :D
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
27 yaşındayım 3 aylık bir ilişkiyi de saymazsak hiç kız arkadaşım olmadı , olmasında gerek yok . GAY değilim fakat o çeneye ben katlanamam . Osmanlı taktiği vur kaç ı severim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst