- Katılım
- 12 Haz 2009
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #41
Çok güzel olmuş abi bende başından beri takip ediyordum bu projeyi harika bi çalışma Allah kazasız belasız sürüşler nasib etsin.. resimler mükemmel fakat 1 sorum olucak başlıkla alakalı aynen başlığı kopyalıyorum "Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri" ya sen bu bobber i kız arkadaşına mı yaptın gerçekten :mrgreen:
evet, proje hakkinda herseyi burdan ogrenebilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...self]/62491-sportster-dan-bobber-projesi.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------
fotolar ve motor çok harika depo nikelaj olsa sizce nasıl olur :silent:
Ben photoshopta şu şekilde yaptım bi bakın.
![]()
bence super olur, bu motor olmasada bir projemde mutlaka dusunuyorum, gordugun gibi yenge siyahi cok seviyor.
ps calismasi guzel, bende endustri tasarimdan mevzun oldugumdan hep kullandigim programlardan biri olmusdur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------
ayna yok kask yok amortisör yok diyen yok :silent:
ah bu mt'ciler![]()
bir cok mt ci konuyu onceden takip ettiginden bu sefer sorma geregi duymadi herhalde,
burdan motorun aynasi, amortisor vs... hakkinda bilgi ve yorum bulabilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...self]/62491-sportster-dan-bobber-projesi.html
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------
On frende disk goremedim:cyclopsan
boyasizmi yaptin?mat siyah dusunuyordun:silent:
Evet aynen Kuvvet mira Kardesim gibi bak kask nerede?:silent:aynalarda yok evet...
Bİrde altini surtmuyonmu yatislarda:cyclopsan
mat siyah yada yari mat siyah olucak,
ayna uzerinde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------
bilgiğim kadarıyla americakın bağzı eyaletlerinde kask takmak mecburi değil![]()
evet burada heryerde kask takma, yasalara gore zorunlu degildir
konuyla ilgili fikrimi ise basda yazmisdim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------
umarım egsoz boruları çok ısındığında sorun yaratmaz...
yeri bana biraz sakat geldi..
harika bir çalışma, emeğinize sağlık..
resimlerde oyle gorunuyor ama problem olmuyor,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------
Sondan bir önceki fotografta motora odaklasaymışsınız keşke
Çok güzel bir iş çıkarttınız , tebrik ediyorum.
Motorun bitmiş haliyle detay fotolarını bekliyoruz asıl.
istediginiz detaylari yazin lutfen, ceker yayinlarim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------
motor vıraja yatışta sanki yere değen bir kısım var gibi duruyor...
Ama Çok Güzel Olmuş...
Elinize Emeğinize Sağlık...
evet o resmi ozellikle ne kadar alcak oldugunu gostermek icin yayinladim, surtuyor gibi, ama surtmiyor, zaten o motorda ondan fazlada yatmayada gerek yok.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:47 ----------
Gelirim ama yuzsuzumdur bu konuda motordan bu kadar anliyorsan senden cok sey ogrenirim pesinden dusmem.:cherry:
Tam olarak nerdesin guneyde?
Ben Santa Monica taraflarina gecicem yakinda yada en kotu Los Angeles olucak o da en kotu ihtimal yani,sen nerdesin South derken?
santa monica ve la den 20dak uzaklikdayim zip CA 91352 gelince yaz bana
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------
umarim kimsenin sorusunu atlamamisimdir,
Yukardaki herkeze her turlu yorumlarindan dolayi cok tesekurler.