Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri

Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
On frende disk goremedim:cyclopsan
boyasizmi yaptin?mat siyah dusunuyordun:silent:
Evet aynen Kuvvet mira Kardesim gibi bak kask nerede?:silent:aynalarda yok evet...
Bİrde altini surtmuyonmu yatislarda:cyclopsan
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
umarım egsoz boruları çok ısındığında sorun yaratmaz...
yeri bana biraz sakat geldi..
harika bir çalışma, emeğinize sağlık..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sondan bir önceki fotografta motora odaklasaymışsınız keşke :p
Çok güzel bir iş çıkarttınız , tebrik ediyorum.
Motorun bitmiş haliyle detay fotolarını bekliyoruz asıl.
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
On frende disk goremedim:cyclopsan
boyasizmi yaptin?mat siyah dusunuyordun:silent:
Evet aynen Kuvvet mira Kardesim gibi bak kask nerede?:silent:aynalarda yok evet...
Bİrde altini surtmuyonmu yatislarda:cyclopsan

resimlerden birinde trafiğe kapalı alanda olduğunu ve düşük hızda resimin çekildiğini kasksız motor kullanmayı kesinlikle tavsiye etmediğini yazıyordu yada öyle bişey bide motorda ön fren yok abi bildiğin yok takmamış fazla gelmiş çıkarmış :D:D:D:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:25 ----------

Tamam mubarek merak etme senin yerine de önden bir fındık lahlacunla, bol tereyağlı iskenderle, antep kadayıfı yiyeceğim. Bu gurbet iş zor, Allah yar ve yardımcınız olsun...:cat:

abim yapma ama ya daha kahvaltı etmedim çayın demlenmesini bekliyorum bu bize yapılırmı ya :pale: evinden ayrılan annesinin yemeğini özler ya bizde özlüyoruz tabi ama ülkeden ayrılmak başka Türkiyeye geldiğim ilk gün evde 2. dışarda yerim saydığın şeyler ve benzeri kebap çeşitleri :S ve gelmeme 2 ay var daha :pale:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motor vıraja yatışta sanki yere değen bir kısım var gibi duruyor...

Ama Çok Güzel Olmuş...

Elinize Emeğinize Sağlık...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sonunda bitmiş halini de gördük emeklerine degmiş görünüyor.birde ses dinlesek güzel olur,kazasız kullanımlar dilerim
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Siz süpersiniz.Motor Süper..
Fotoğraflar profesyonel..

Fotoğrafları bence Harley'e göndermeyi düşünün derim:)
İlk Çıkan modeldeki Mankenler siz olursunuz tahminimce:bounce:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
amerikan filmlerinden fırlamış gibisiniz.. bu resimler afişlere asılsa imdb de 87.114 oyla 8.2/10.0 alırsınız:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Masallah...

Moda dergilerinden firlamis gibisiniz.:cat:

Size bakmaktan, motora bakmak aklima gelmedi.:)

Dur ben bidaha donup bakayim su resimlere.:p
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
tesekurler arkadaslar, resimleri bizim mahalede yapimi durmus bir insaat sahasinda cekdik, resimdeki cat buldoser pasli ve terkedilmis bir sekide duroyordu orda, sabah kosularimizda hep dusunuyordum ne guzel makina diye :)

spesifik sorulari cevaplandirmaya calisacagim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------

Fotolar cok guzel tesekkurler.:rendeer:

Yakinda geliyorum California ya Canyonlarda gorusmek uzere.:bounce:

beklerim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------

valla bayıldım ya cok iyi bi çalışma olmuşş..tahmini maliyeti ne kadar oldu bilgilendirebilirmisin ??

Bu arada sen yenge manken gibi harley manken ..siz ne güzel şeysiniz oyle ya masallah :)

hangi ülkedesin bu arada

us guney california

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------

depo ve şasede boya yok mu bana mı öyle geldi?

yok, rad takiliyoruz simdilik, ilerde yari mat siyah dusunuyor benim kiz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

bobber'lar ikinci dünya savaşında ortaya çıkan motorlardır, ortaya çıkan diyorum zira o zamanlardaki seri üretim motosikletlerin üzerindeki gereksiz bütün parçalar atılarak bir hafifliğe, işveselliğe ve sadeliğe ulaşılmak istenmiştir. Hatta meşhur hells angels kitabında liderlerinin anlattığına göre aküyü bile çıakrtıp ön far için de basit bir devre kuruyorlarmış.

uzun süredir projenizi takip ediyordum çok güzel olmuş, konseptiniz de harika.

yalnız sesi de merak ediyoruz, mümkünse rölantide beklerken ve hareket halinde :)

ellerinize sağlık.

diger uluslar arasi forumlardada merak ediliyor video, herkeze sozum var, en kisa zamanda yapip her yerde ayni anda yayinlayacagim.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116

Gelirim ama yuzsuzumdur bu konuda motordan bu kadar anliyorsan senden cok sey ogrenirim pesinden dusmem.:cherry:

Tam olarak nerdesin guneyde?

Ben Santa Monica taraflarina gecicem yakinda yada en kotu Los Angeles olucak o da en kotu ihtimal yani,sen nerdesin South derken?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst