Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Bir ton resim cekdik kiz arkadasimla beraber, baya eglendik, umarim begenirsiniz . . .

hu0fg2.jpg


qov9yc.jpg


2ch49c8.jpg


xdrtsp.jpg


dggyop.jpg


2ex22bt.jpg


15gsaky.jpg

*trafige kapali alanda dusuk hizda cekimleri yaptik (tamamiyle editoryel ;) ) kasksiz kesinlikle motora binilmesi taraftari degilim!

15yj71u.jpg


2bt89g.jpg
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Fotolar cok guzel tesekkurler.:rendeer:

Yakinda geliyorum California ya Canyonlarda gorusmek uzere.:bounce:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
valla bayıldım ya cok iyi bi çalışma olmuşş..tahmini maliyeti ne kadar oldu bilgilendirebilirmisin ??

Bu arada sen yenge manken gibi harley manken ..siz ne güzel şeysiniz oyle ya masallah :)

hangi ülkedesin bu arada
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika fotoğraflar, süperr :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@yeschim MOTORUN neden artık yok çalındı mı hayirdir ?

Hayır, maddi sıkıntılarımız yüzünden yaz sonu satmak zorunda kaldık ama bu yaz başı tekrar alacağım inşallah :cat:
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Allah, Allah kimler varmış MT'de yahu..
Mubarek on numara olmuş, sanki reklam çekimi gibi...:cat:
Üsküdar'dan da selamlarımı gönderiyorum. Senin yerine kebap ve kokoreç yiyeceğim, özlemişsindir....:wiinkk:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
bobber'lar ikinci dünya savaşında ortaya çıkan motorlardır, ortaya çıkan diyorum zira o zamanlardaki seri üretim motosikletlerin üzerindeki gereksiz bütün parçalar atılarak bir hafifliğe, işveselliğe ve sadeliğe ulaşılmak istenmiştir. Hatta meşhur hells angels kitabında liderlerinin anlattığına göre aküyü bile çıakrtıp ön far için de basit bir devre kuruyorlarmış.

uzun süredir projenizi takip ediyordum çok güzel olmuş, konseptiniz de harika.

yalnız sesi de merak ediyoruz, mümkünse rölantide beklerken ve hareket halinde :)

ellerinize sağlık.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Çok güzel.
Hem bobber, hem fotoğraflar profesyonel. Sizin de zaten profesyonel modeller gibi görünüyorsunuz.
American dream bu heralde.
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Çok güzel olmuş abi bende başından beri takip ediyordum bu projeyi harika bi çalışma Allah kazasız belasız sürüşler nasib etsin.. resimler mükemmel fakat 1 sorum olucak başlıkla alakalı aynen başlığı kopyalıyorum "Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri" ya sen bu bobber i kız arkadaşına mı yaptın gerçekten :mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
fotolar ve motor çok harika depo nikelaj olsa sizce nasıl olur :silent:

Ben photoshopta şu şekilde yaptım bi bakın.
34qw6zm.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
o harleyi bozup bu makinayı yaptıgınızda acımıştım motora ama gerçekten değmiş :cat:nice
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst