- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
ayna yok kask yok amortisör yok diyen yok :silent:
ah bu mt'ciler
ah bu mt'ciler
ayna yok kask yok amortisör yok diyen yok :silent:
ah bu mt'ciler![]()
hocam agzim sulandi yauuuuu![]()
On frende disk goremedim:cyclopsan
boyasizmi yaptin?mat siyah dusunuyordun:silent:
Evet aynen Kuvvet mira Kardesim gibi bak kask nerede?:silent:aynalarda yok evet...
Bİrde altini surtmuyonmu yatislarda:cyclopsan
Tamam mubarek merak etme senin yerine de önden bir fındık lahlacunla, bol tereyağlı iskenderle, antep kadayıfı yiyeceğim. Bu gurbet iş zor, Allah yar ve yardımcınız olsun...:cat:
Fotolar cok guzel tesekkurler.:rendeer:
Yakinda geliyorum California ya Canyonlarda gorusmek uzere.:bounce:
valla bayıldım ya cok iyi bi çalışma olmuşş..tahmini maliyeti ne kadar oldu bilgilendirebilirmisin ??
Bu arada sen yenge manken gibi harley manken ..siz ne güzel şeysiniz oyle ya masallah
hangi ülkedesin bu arada
depo ve şasede boya yok mu bana mı öyle geldi?
bobber'lar ikinci dünya savaşında ortaya çıkan motorlardır, ortaya çıkan diyorum zira o zamanlardaki seri üretim motosikletlerin üzerindeki gereksiz bütün parçalar atılarak bir hafifliğe, işveselliğe ve sadeliğe ulaşılmak istenmiştir. Hatta meşhur hells angels kitabında liderlerinin anlattığına göre aküyü bile çıakrtıp ön far için de basit bir devre kuruyorlarmış.
uzun süredir projenizi takip ediyordum çok güzel olmuş, konseptiniz de harika.
yalnız sesi de merak ediyoruz, mümkünse rölantide beklerken ve hareket halinde
ellerinize sağlık.
beklerim![]()