Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Çok güzel olmuş abi bende başından beri takip ediyordum bu projeyi harika bi çalışma Allah kazasız belasız sürüşler nasib etsin.. resimler mükemmel fakat 1 sorum olucak başlıkla alakalı aynen başlığı kopyalıyorum "Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri" ya sen bu bobber i kız arkadaşına mı yaptın gerçekten :mrgreen:

evet, proje hakkinda herseyi burdan ogrenebilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...self]/62491-sportster-dan-bobber-projesi.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

fotolar ve motor çok harika depo nikelaj olsa sizce nasıl olur :silent:

Ben photoshopta şu şekilde yaptım bi bakın.
34qw6zm.jpg

bence super olur, bu motor olmasada bir projemde mutlaka dusunuyorum, gordugun gibi yenge siyahi cok seviyor.
ps calismasi guzel, bende endustri tasarimdan mevzun oldugumdan hep kullandigim programlardan biri olmusdur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

ayna yok kask yok amortisör yok diyen yok :silent:
ah bu mt'ciler :)

bir cok mt ci konuyu onceden takip ettiginden bu sefer sorma geregi duymadi herhalde,

burdan motorun aynasi, amortisor vs... hakkinda bilgi ve yorum bulabilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...self]/62491-sportster-dan-bobber-projesi.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------

On frende disk goremedim:cyclopsan
boyasizmi yaptin?mat siyah dusunuyordun:silent:
Evet aynen Kuvvet mira Kardesim gibi bak kask nerede?:silent:aynalarda yok evet...
Bİrde altini surtmuyonmu yatislarda:cyclopsan

mat siyah yada yari mat siyah olucak,
ayna uzerinde ;) , evet cok alcak fazla yatmamak lagzim, ancak bunu gunumuz racingleri kullandigin gibide kullanmiyacaksin tabi,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

bilgiğim kadarıyla americakın bağzı eyaletlerinde kask takmak mecburi değil:)


evet burada heryerde kask takma, yasalara gore zorunlu degildir :)

konuyla ilgili fikrimi ise basda yazmisdim ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

umarım egsoz boruları çok ısındığında sorun yaratmaz...
yeri bana biraz sakat geldi..
harika bir çalışma, emeğinize sağlık..

resimlerde oyle gorunuyor ama problem olmuyor,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:43 ----------

Sondan bir önceki fotografta motora odaklasaymışsınız keşke :p
Çok güzel bir iş çıkarttınız , tebrik ediyorum.
Motorun bitmiş haliyle detay fotolarını bekliyoruz asıl.

istediginiz detaylari yazin lutfen, ceker yayinlarim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

motor vıraja yatışta sanki yere değen bir kısım var gibi duruyor...

Ama Çok Güzel Olmuş...

Elinize Emeğinize Sağlık...

evet o resmi ozellikle ne kadar alcak oldugunu gostermek icin yayinladim, surtuyor gibi, ama surtmiyor, zaten o motorda ondan fazlada yatmayada gerek yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:47 ----------

Gelirim ama yuzsuzumdur bu konuda motordan bu kadar anliyorsan senden cok sey ogrenirim pesinden dusmem.:cherry:

Tam olarak nerdesin guneyde?

Ben Santa Monica taraflarina gecicem yakinda yada en kotu Los Angeles olucak o da en kotu ihtimal yani,sen nerdesin South derken?

santa monica ve la den 20dak uzaklikdayim zip CA 91352 gelince yaz bana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

umarim kimsenin sorusunu atlamamisimdir,

Yukardaki herkeze her turlu yorumlarindan dolayi cok tesekurler.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
santa monica ve la den 20dak uzaklikdayim zip CA 91352 gelince yaz bana

Kendi dilimi konusabildigim bi motorcu orda iyi olur en azindan adetleri ogrenirim CA da nasil oluyor bu motor isi.Irtibata gecerim yakin bi zamanda hem geliyim de su makinanin bi sesini duyiyim belki bende birgun bu chopper kulturunu anlarim.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bir ton resim cekdik kiz arkadasimla beraber, baya eglendik, umarim begenirsiniz . . .

*trafige kapali alanda dusuk hizda cekimleri yaptik (tamamiyle editoryel ;) ) kasksiz kesinlikle motora binilmesi taraftari degilim!

hocam baştan sona kadar projeni okudum ve resimlerden izledim, gerçekten emek sarf edip bu hale getirmişsin,seve seve yapmışsın, bu motora sahip olan kişi(kız arkadaşın) çok şanslı değerini bilsin:cat:
İlerde şu güzel memleketimde imkan ve şartlar ilerlerse bunun gibi güzel bir alet yapmayı düşünüyorum, çok güzel bir ugraş...

Eline ,emeğine sağlık... tebrik ederim,Yenge ile mutlu mesut , güzel günler dilerim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Guzel olmuş elinize emeğinize sağlık cok emek var üzerinde gercekten de.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motorun arka selesi yok , merak ettigim iki kisi nasil geldiniz o motorun ustunde:) Motor tek kelime ile sahane. Engine kisminda ki kromaj isciligi harika. Tebrik ediyorum.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
istemiş, başlamış ve başarmışsın...
tebrik ederim :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
amerika böyle bır sey herhalde fotomodel calışması gıbı olmuş cok çok beğendım harıka:rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Kendi dilimi konusabildigim bi motorcu orda iyi olur en azindan adetleri ogrenirim CA da nasil oluyor bu motor isi.Irtibata gecerim yakin bi zamanda hem geliyim de su makinanin bi sesini duyiyim belki bende birgun bu chopper kulturunu anlarim.

benimde burda bir ara CBR'im olmusdu, evet :) canyon lar cok eglenceli, ne tur motorun oldugu onemli degil. geldiginde takiliriz ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------

hocam baştan sona kadar projeni okudum ve resimlerden izledim, gerçekten emek sarf edip bu hale getirmişsin,seve seve yapmışsın, bu motora sahip olan kişi(kız arkadaşın) çok şanslı değerini bilsin:cat:
İlerde şu güzel memleketimde imkan ve şartlar ilerlerse bunun gibi güzel bir alet yapmayı düşünüyorum, çok güzel bir ugraş...

Eline ,emeğine sağlık... tebrik ederim,Yenge ile mutlu mesut , güzel günler dilerim.

istersen yaparsin, orda mutlaka hardtail yapilmayi bekleyen bir triumph, bsa, jawa vs.. bulunabilir, ne yaparsan yap sonucda cok seveceksin kendi yaptigini,

haberdar et projeye baslarsan, saygilar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:01 ----------

Motorun arka selesi yok , merak ettigim iki kisi nasil geldiniz o motorun ustunde:) Motor tek kelime ile sahane. Engine kisminda ki kromaj isciligi harika. Tebrik ediyorum.


benim kiz kendi kamyonetini getirdi esyalari tasiyabilmek icin,
karsinizda kamyonetimiz MAX :)

30ldjlx.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 ----------

istemiş, başlamış ve başarmışsın...
tebrik ederim :)

tesekurler yürekçe ;)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herşeyiyle on numara olmuş..
Topic kendimi firma katoloğuna bakıyormuşum gibi hissettirdi.
Gerçekten her safhasıyla profesyonel bir iş çıkarttınız,tebrik ediyorum :cat:
Fotoğraflama ve motor bu aşamaya gelinceye kadar ki anlatımınız,özveriniz için teşekkürler..
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
amerika böyle bır sey herhalde fotomodel calışması gıbı olmuş cok çok beğendım harıka:rendeer:

tesekurler askon, :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:24 ----------

Herşeyiyle on numara olmuş..
Topic kendimi firma katoloğuna bakıyormuşum gibi hissettirdi.
Gerçekten her safhasıyla profesyonel bir iş çıkarttınız,tebrik ediyorum :cat:
Fotoğraflama ve motor bu aşamaya gelinceye kadar ki anlatımınız,özveriniz için teşekkürler..

forrap, ben tesekur ederim,

yatma vakti geldi arkadaslar, burda gec oldu ve yarin ptesi,
gorusmek uzere ;)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangi filmin kareleri bunlar..:silent:
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
731
Sihirli deyneğin elinden asla düşmez umarım. Daima böyle çömertce kullanman dileğiyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paylaşım için teşekkürler,fotolar harika gerçekten..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bobber cycle eline emeğine sağlık güzel bir iş çıkardın gerçekten,biz de baştan sona oluşturmuş olduğun projeye eşlik etmiş olduk,yeni projelerini bizlerden eksik etmemen dileğiyle..
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
88
Bobber cycle eline emeğine sağlık güzel bir iş çıkardın gerçekten,biz de baştan sona oluşturmuş olduğun projeye eşlik etmiş olduk,yeni projelerini bizlerden eksik etmemen dileğiyle..

Sevgil Taşarslan,

Teşekkür etmişin saolasın ama projeyi yapan Angel dır.

İlgine teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooww mamma miaa çok profesyonel :) tebrikler ...
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
profesyonel çekim bunlar ışık filanda kulanılmış yoksa bu kadar net çıkacağını sanmıyorum çekimler güzel motorun yansımalarından bir kaç projektör olduğuda belli oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst