- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
kıvancım istanbulda sürdüğünü unutmuş tersten geliyor yavrum.. :silent:
bilmiyorki etraf serseri mayın gibi kasksız antiloplarla dolu.
tabi kıvanç kabahatli.
ve dikkat ederseniz kıvancın harley davidson çok ağır olduğu için eleman sanki otomobile çarpmış gibi oluyor..
sonrası
bilmiyorki etraf serseri mayın gibi kasksız antiloplarla dolu.
tabi kıvanç kabahatli.
ve dikkat ederseniz kıvancın harley davidson çok ağır olduğu için eleman sanki otomobile çarpmış gibi oluyor..
sonrası