Kıvanç Tatlıtuğ kaza yapıyor..

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kıvancım istanbulda sürdüğünü unutmuş tersten geliyor yavrum.. :silent:

bilmiyorki etraf serseri mayın gibi kasksız antiloplarla dolu.

tabi kıvanç kabahatli.

ve dikkat ederseniz kıvancın harley davidson çok ağır olduğu için eleman sanki otomobile çarpmış gibi oluyor..


sonrası


 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kıvanç olsam iyimisin derdim iyim derse masrafın ne kadar derdim neyse verir kalabalık artmadan tüyerdim zaten sucluyum reklama gerek yok :D biz kaza yapsak o polis oraya okdr kolay gelmez işte :D
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
ben de gördüm haberi de paylaşmadım :D ehliyeti almıştır o ya artık bu aralar takılıyor baya motorla. kask da takmaya başlamış bu aralar zaten :D ama çok hatalı çıkmış orda o neden beklememiş ki yoldan gelen adamı...
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tatlıtuğ ters yola mı girmiş? Nasıl bir kaza çözemedim :p.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
videoda gördüğüm kadarı ile kıvanç ters yoldan çıkmış yanlışmıyım? o yol gidiş yolu değilmi?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
tersten çıkmış bende farkettim iyiki kimseye birşey olmamış arabada çıkabilirdi ordan
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Usta o değilde bu kazada kol bacak kırmak işten bile değil. Kafa kafaya girdiler...Adam dizi oyuncusu 1 sezon kariyeri yamulurdu. çok ucuz yırtmış

bide 300 kilo harleyle 95 kilo spacy nin carpişmasında kazanan taraf harley oldu dikkat ettiyseniz:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vaybe halley e bak koca honda dan daha sağlam motor yapmış kaza da bile birşey olmuyor...
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Kıvancın arkasından başka bir araba daha geliyor. Sık olarak tersten kullanılan bir yol demekki orası. Geçmiş olsun ikisine de
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
kıvancım istanbulda sürdüğünü unutmuş tersten geliyor yavrum.. :silent:

bilmiyorki etraf serseri mayın gibi kasksız antiloplarla dolu.

tabi kıvanç kabahatli.

ve dikkat ederseniz kıvancın harley davidson çok ağır olduğu için eleman sanki otomobile çarpmış gibi oluyor..

http://www.youtube.com/watch?v=-I16c40rrWc

sonrası


http://www.youtube.com/watch?v=nwhnaOqfpls


Adam antilop ama bizim karizmatik süper ultra mega star maşallah trafik kuralı filan tanımıyor.Çocukta suç o göz alıcı yıldızları nasıl görmedi...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Kıvancın arkasından başka bir araba daha geliyor. Sık olarak tersten kullanılan bir yol demekki orası. Geçmiş olsun ikisine de

Dikkat ederseniz o arabadan kameraman iniyor ve direkt çekime başlıyor. Büyük ihtimal Kıvanç trafikte motorla gidiyor gibi saçma bi haber yapacaklardı, tesadüf kazasını yakaladılar. Bu olayı görünce terse girip duruyorlar zaten. Ekmek çıktı onlara da.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Kıvanç, paranın satın alamadığı bi iş bu motor işi,dünyanın en iyi eğitmenlerinden ders alsanda sende o kabiliyet yok açık ve net belli.... gel yol yakınken bırak :cat:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
böyle göz göre göre yapılan kazalara şaşıyorum. kıvanç hatalı ama scooterler her an her yerden çıkabiliyo geçmek için sağa sola bakarken tekrar sağa bakmazsan scooterle geleni göremezsin.otoyola çıkana kadar gözlerim hep aralardan gelişi güzel çıkacak scooter arar. sizlerinde öyle olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst